Tuesday, March 1, 2011

樓下的小白鷺


冬天呢個瘟神睇嚟真係走啦,樓下嘅小白鷺都飛哂出嚟曬太陽。。。

但係,點解咁多小白鷺嘅?一張相都影到35隻,計埋相片外嘅,超過50隻。

幾年前唔覺有咁多,近幾年發覺近海邊就有,仲越嚟越多,咁好生養嘅?

15 意見:

小臭 said...

我覺得香港既夏天先係瘟神喎,又濕又熱!

卡臣 said...

佢地叫唔叫? (嘈唔嘈?)

maymay said...

小心禽流感呀

largeheadboy said...

我覺得香港既夏天先係瘟神喎,又濕又熱! x 2!

早幾日搭船過海,見到一大群海鷗飛過,都好似好耐無見過~

l.minor said...

呢幾日真係熱到爆

naruto said...

小臭:
好舒服架其實

卡臣:
無叫

maymay:
我又無去摸佢D便便

largeheadboy:
我諗呢,你見果D都係小白鷺嚟架,過海海面有好多架,海鷗反而少見

l.minor:
呢幾日完全未熱啦,微溫咋嘛

新鮮人 said...

喜歡秋天,
夏天又濕又焗又熱,
好難頂!

naruto said...

新鮮人:
真係無乜人鍾意夏天架喎,秋天太乾,好痕

Ebenezer said...

我都唔鍾意夏天,因為又濕又焗又熱!

ayclui said...

我覺得香港既夏天先係瘟神喎,又濕又熱! x 3!

最鍾意秋天~

naruto said...

ayclui:
果隻叫熱情呀

naruto said...

Ebenezer:
原來係無人鍾意夏天嘅,咁夏天咪我一個人架囉,呵呵

supageti said...

我依頭仲多啦 ~~~

naruto said...

supageti:
係呀,邊度都見到佢地呀

Maisy Lam said...

啊,響西區架?
如果唔講響邊影,都可以扮下外國架:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...