Tuesday, March 22, 2011

澳門威尼斯人包食包住免費兩天遊﹣1

前文提要:參加U-magazine抽獎遊戲,得到澳門威尼斯人酒店雙人套房一晚連船票連一餐早餐或自助午餐連咀香園杏仁餅連曼聯訓練遊戲一次。。。好,去片

一早由尖沙咀出發,諗住搭11:00am船,點知早到兼有10:00am船飛,提早出發

由碼頭搭免費接駁巴士去酒店,如意算盤係先食左佢個自助午餐,點知。。。。

check-in當然太早未有房,連coupon都唔到手,無得食住,咁就搭的士($17)去氹仔食朱扒飽,又點知。。。我鍾意嘅朱扒朱仔飽係要2:30pm至有嘅,上午得番餐飽或菠蘿包,仲加價到$20一個(唔包飲品),我要左餐飽,都真係好食嘅,貴D啫


食完就行下影下相啦,話咁快就去左鴻杉記食牛雜,好慢呀澳門嘅節奏,等左好耐,但真係好好食


食飽,行去嘉模前地湖邊果邊,一來天氣唔靚,二來,以前好靚嘅荷花池連葉都謝埋,唯有影下教堂同小花地。。。
咦!菏花池對面果座咪威尼斯人,咁近嘅,行番去都係10分鐘,慳番車錢


check in啦,間酒店太大,真係太大,由大堂行去南翼房搭lift,上到23樓搵55號房,行過一條酒廊,再行過第二條酒廊,第三條至到,由check in到房間,行左15分鐘,痴線~(更痴線係,呢段路呢兩日仲要行好多次)


話哂係五星酒店(有人話六星㖭),梗係有D期望啦,入到房,好大呀,真係分兩層呀,電視都兩部呀,好豪華呀(雖然係舊式嘅豪華),但係。。。。


我睇皆大歡喜,見其中一個電視仲係大牛龜(哇!又話五星嘅);開下櫃見到有個紙袋,咁巢嘅?好環保喎(哇!又話五星嘅);無啦啦意大利設計,攝張國畫,又九唔搭八喎;仲有塊鏡,一dart dart架(哇!又話五星嘅);仲有,間房無wifi,想要呀要比$160架(梗係唔要啦)
朋友沖完涼,話個花酒漏水嚴重兼水慢(哇!又話五星嘅);拎起個電話想叫酒店搵人整,原來電話都壞Q埋(哇!又話五星嘅);結果係。。。同我地換房,由55轉去77,即係再行遠D


換房後,間房其實一模一樣,最滿意係個厠所啦,大到可以開枱,馬桶又獨立一間房,見到佢都覺得孤寂呀,孤令令~




寫唔切,聽日繼續

16 意見:

卡臣 said...

好正呀!
間房我已經收哂貨
(我鄉下仔吖嘛)

新鮮人 said...

請問你一個月平均玩幾多個抽獎活動架?
命中率有多呀?

naruto said...

鄉下仔卡臣:
免費嘅,我都收,hehe

新鮮人:
一個月呀,20個左右,平均命中率約20%

Sun Sun said...

咩命中率真係咁低咩? 我唔信!

Sun Sun said...

我上年去住時都俾佢咁大間房嚇親, 我都係鄉下仔一名.

largeheadboy said...

多謝你介紹啲咁豪嘅生活畀我呢個鄉下仔認識啊~

naruto said...

Sun Sun:
哇!你比錢住呀,原來你係一個有錢嘅鄉下仔

命中率係咁上下咋,只係玩得多咋

largeheadboy:
你要幾豪都得啦

l.minor said...

我有幾年無去澳門Lu,所以更多唔好講威尼斯人,多謝你介紹比我呢個鄉下仔x唔知幾

新鮮人 said...

哦~~
唔怪得成日見你中獎啦,
明白了。

Sun Sun said...

我其實鐘意MGM多啲, 威尼斯人太豪太浮誇......
咁我大鄉里出城坐過下啫, 點算有錢啊?

best actor said...

條走廊真係好誇張﹐有起咩事黎都幾恐怖。

哈哈﹐蠱唔到間豪華套房都有幾多問號wor。廁所花灑漏水仲無電話﹖﹖﹖

好在佢地肯換房俾你地﹐唔係超掃興﹐hotel亦自己打爛自己招牌。

TY said...

威尼斯咁快咁殘啦?! 不過唔使比錢住, 又無乜所謂!
佢初初開幕果時去過, 我覺得佢個天花好肉酸~~ 初初以為佢會畫落去, 點知係貼牆紙!!

naruto said...

l.minor:
澳門最好係食野,最唔好係酒店唔禁煙,好臭

新鮮人:
其實我只係勤力

Sun Sun:
MGM靚好多,high幾班呀

best actor:
酒店房其實有兩個電話,壞左一個,仲有一個嘅
換房都要等好耐,個女仔話:15分鐘左右有人比房咭你,佢要行上嚟。。。

TY:
唔使錢要求低左啦,我都無要求換房,佢換咋
但係如果比千幾銀,我就實發脾四都得啦

ayclui said...

間酒店都幾得意, 時得時唔得~
命中率約20%...大叔, 不如你寫下另外果80%丫, 等我去抽你唔中果幾瓣丫嘛~

supageti said...

估唔到你咁 health-conscious 都會食牛雜喎 ~~~

naruto said...

ayclui:
寫抽唔中?我D傷心事,嗚~

supageti:
我食牛肚同腸架,魚腸就唔食

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...