Sunday, March 6, 2011

鼻毛可避



識得有朋友呢,佢唔肯剪鼻毛架,隊哂出嚟,話佢知隊左出嚟,佢就搵手指隊番佢入去。。。。我覺得好核突

我家姐呢,佢都唔肯剪,佢話鼻毛有作用架,用嚟隔塵架(下刪一百字)。。。。剪左唔好架,我明喎,但唔剪隊哂出嚟,點見人呀?點止塵,人都隔埋

後生時,D鼻毛係唔會長到隊左出洞口架喎,但係人越大,D鼻毛越生越長,所以要每個星期剪剪佢;

但剪左呢,當長番D嘅時候,又會撩到你好痕,激死,又要再剪,越剪越密;

另外,從風水學上,露鼻毛係漏財架喎,我唔想漏財,唯有繼續剪剪剪

不日下期預告:撩鼻屎的學問

10 意見:

supageti said...

好核突!

卡臣 said...

幾時講canada毛呀?

Ogake said...

睇嗰個先係避無可避~

best actor said...

雖然你家姐有道理﹐不過毒龍出洞的奇景實在令人卻步。我都間唔中會修剪下﹐無謂嚇怕其他人。

邪留丸~ said...

話說...有位同事又係呢個問題(突鼻毛...)
次次同佢講,又突咗出嚟...
次次都可以"翁吓翁吓"咁收返入去...

naruto said...

意粉:
你話我朋友呀?

卡臣:
交比你寫

Ogake:
合埋眼

Best actor:
有d阿伯成個草堆隊出嚟,壯觀

邪小姐:
爆趣

Ebenezer said...

我以前有位同事,佢突晒d鼻毛出嚟唔在講,仲周時勾住舊鼻屎,在燈光掩影下透出七彩嘅光芒,所以我地都叫佢做「七彩鼻毛佬」!

black lab said...

雖然的確係有用途,但係都唔好突出嚟吖...
再者,剪啫,又冇話要剪晒。

我都贊成下次canada。到時係咪都係有真人示範?

largeheadboy said...

係呀,你講開又係喎,細個嗰陣無鼻毛突出嚟嘅煩惱啊~

naruto said...

Ebenezer:
實在太核突,應該影低佢放上facebook比人like

black lab:
你會點剪呢?剪一半呀?咁難,去salon有無呢個service?

canada我唔寫,你寫啦

largeheadboy:
我見D阿伯耳仔都會有毛隊出嚟㖭呀

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...