Tuesday, March 31, 2009

我的大食日誌

日期:星期日中午12:00
地點:佐敦Eaton Hotel
目的:食獲金


食buffet咁少客都係第一次見,都預咗唔方有驚喜,最驚喜係網上訂位有85折優惠!
一坐低即送上蟹鉗一個,原來主打係食蟹腳,咪攪我
題外話,對面位女士食嚟食去都剩係蟹腳,唔悶架咩?以形補型呀?

睇下我食咗乜先。。。


西冷牛扒
一舊雞
釀茄子
我至愛嘅腐皮壽司
白汁意粉
沙律
小籠包兩隻
酸辣湯
movenpick雪糕三球
朱古力噴泉綿花糖兩粒
串燒+咖喱+煙肉腸仔卷+無腥味魚手指(好味)

比起全盛時期真係差好遠呀!

7 意見:

邪留丸~ said...

食咁多嘢架...
獨食難肥呀~
大叔~
下次應該預埋我哋呀嗎~
XD

朱朋 said...

對你黎講真係放生間餐廳...
不過見你打完波個樣, 似乎應該食返多d蟹腳喎!

naruto said...

邪留丸~:
同屋企人食都叫埋你?haha

朱朋:
係呀!以為食好多,中途仲要去放番D位出嚟;
但睇番相,又其實唔算食太多喎

Ogake said...

你太瘦啦~ 食多D, 唔好蝕呀!!

邪留丸~ said...

都好喎~
應該幾好玩~ :p

naruto said...

ogake:
日日都食到好飽

邪留丸~ :
搵D咁野玩?

卡臣 said...

幾清淡喎
我見過啲人專攻紅肉
成隻食肉獸咁

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...