Sunday, March 22, 2009

一個人食飯

無無聊聊,走去金魚街睇金魚,見到呢間八方雲集,我勁鍾意食餃子窩貼,見有位,入去醫肚。。。



叫咗窩貼套餐,有湯揀,我要酸辣湯,稀左D囉!
窩貼幾好食,但一食十隻,好飽!

套餐只賣$26,汽水加五蚊,咁又一餐

7 意見:

supageti said...

好便宜喎 ~~ ^^

maymay said...

我都好鍾意吃餃子架,下次出旺角識揾野食lu~~

naruto said...

意粉:
係呀!快餐店形式,幾抵食

maymay:
我下次會試埋餃子

Anonymous said...

我都好中意食呢間,去親旺角都心思思想去,不過成日都好多人,兩款餃咁多隻味都差不多食過曬,哈哈。

naruto said...

男:
咁邊隻味最好食,我只食了招牌窩貼


ps:差D認錯人:P

卡臣 said...

咁有無買金魚?

naruto said...

卡臣:
點記得呀

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...