Friday, March 6, 2009

唔想做*唔識寫*暫停幾日

17 意見:

Ogake said...

撐住呀!!

Anonymous said...

唔好咁唔開心啦!
(唔好吳浩康啦!)

supageti said...

無咩野吖嘛?

Anonymous said...

我都知道你近排發生咩嘢事...
不過養完傷(俾個時限自己喎~)...
記得要鎮作呀~
我曾經都試過...好似你依家咁樣...
最重要係識得企返起身
有好多朋友會支持你架~
大叔~加油 ^^

阿寶 Francis said...

雖然唔知咩事, 但希望你快d好返~!

Leo said...

喂陽光之子,失戀呀?呵返!








嗯,冇嘢喇可?

男人老狗 said...

Down一陣好喇,等緊你出啲無聊嘢呀!

naruto said...

to all:
唔駛担心,其實件事係星期一,只係個blog有存貨,所以無出聲....
簡單D就係無咗份工同心痛,其實身邊朋友家人都做哂嘢,我都好番九成,但仲要坐係office多一個月,眼寃....
乜都唔想做,blog都無mood寫,只係仲有啖氣嘔唔出,噚晚同朋友飲飽食醉好似鬆哂...多謝

ogake:
遲到友...係條街又凍又大風,叫我撑住等呀?

朱朋:
呢牌真係day day deep wow

意粉:
sorry, 我無野

邪留丸~:
起身?無問題,比我hea多陣先

阿寶 Francis:
多謝:)

Leo:
錯哂方向啦!太陽出嚟就好番哂架啦...thanks

男人老狗:
本來就唔係無聊人,你嘅要求有D難度
ps:聽日唱K?

光.軍 said...

火影
見唔到天晴只係雲同霧太厚.太陽一直都o係天空o架 :D 一字記之曰"加油"!

supageti said...

無那那 say sorry?

做番自由人咪仲好。

Anonymous said...

Cheer up
陽光之子。
去請你食飯喇!

maymay said...

希望再明天~^^

largeheadboy said...

當放吓假休息吓先囉
得閒又飲飽食醉吓好快就冇事架喇!^t^

casper said...

oh, 我同你一樣, 都冇咩心情寫, 停左好多日!!

Anonymous said...

我們有無數的過度期,
在過度期間,
我們要學習放手,
向前一個階段說再見。

↑本來出喺我個blog,但係優先送俾你。~共勉之~

Sun Sun said...

這段日子先休息,不是自己失敗,而當成暫停成功的一個階段,然後再出發.

naruto said...

to all:
遲左覆,唔好意思

光.軍:
又講得幾好喎!明嘅

意粉:
係嘅!多謝你個mail

karvitz:
食硬你

maymay:
係呀!今日小宇宙澎湃

largeheadboy:
我諗都真係會放假啦!抖一陣啦

casper:
捱過無事嘅,好過我架啦

black lab:
感動呀!
嚟東京,會搵你

Sun Sun:
我知成件事我無失敗,只係有人失敗姓賴

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...