Friday, March 20, 2009

推介﹣爆漫。

小畑老師又有新作啦,等到頸都長,小畑健可能你唔識,但係“死亡筆記"就無奶油唔識啦卦,今次仲係“死亡筆記"後再同大場鶇合作,無理由唔買,

今次古仔簡單D,講兩個十四歲天才少年立志成為漫畫家嘅故事,一個作故仔,一個畫公仔,咪即係講佢地自己,大量畫漫畫技巧,草稿都出齊,超正。


其實我初中時的確認真諗過將來做漫畫家,嗰陣返學放學都日畫夜畫,仲買埋畫漫畫用嘅鋼筆嚟畫;直到美術教師誘導下轉咗目標為做廣告,目標早達,做到而家。

而家畫功退哂步,剩係會畫呢類醜化人樣嘅物體,呢個係我細佬,由細畫到大,個個一見就認得,佢由開始憎,畫足廿幾年,而家已經慣哂,我去旅行行美術館簽名都會加埋呢個肖像,等佢個樣留低喺全世界,你話我幾錫個細佬呢!


12 意見:

Anonymous said...

大叔幫我畫一張
等我第時擺喺車頭

陳娃 said...

我睇過少少爆漫 . 真係不太吸引...

p.s. 下次麻煩幫手畫張 heehee

Ogake said...

我又要~ 我唔擺車頭~ 我要捧住既~

Anonymous said...

擺係車頭? 我估係醜死囉!

naruto said...

欣宜:
亂講野

www:
OK架,不過真係用好多篇幅講行內野,有D入行前必讀嘅感覺

ps:我連你咩樣都唔清楚喎

ogake:
你叫嗰D學滿師嘅幫你畫

朱朋:
咁你擺車尾囉

黑柴 said...

餓家琪,得咗獎有官方刊物幫妳影封面照啦!

開埋漫畫教室我咪交功課囉!

naruto said...

黑柴:
官方刋物。。。老爺車?

你咁醒,駛鬼教咩?

largeheadboy said...

哈哈!你細路真係多得你!

naruto said...

largeheadboy:
我對佢好好架

Ogake said...

老爺車 ~ 好似係鹹書來架渦~~~~~~ >_<

卡臣 said...

好呀
咁早遇到伯樂

naruto said...

卡臣:
年紀越大,伯樂越少,哈哈

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...