Sunday, March 1, 2009

呢舊係乜嘢?


聽日先開估

10 意見:

Ogake said...

沾了顏料的海棉~

Anonymous said...

我估化妝用嘅 ~

陳娃 said...

唔係蛋糕咩???

largeheadboy said...

唔會唔係蛋糕啊呵?

Anonymous said...

我都覺得係化妝用嘅~
不過大叔存放得太耐...
黑咗...
大叔污糟糟~ :p

naruto said...

to all:
蛋糕2票
化粧妝用嘅2票
海棉1票

唔!比我想像聰明喎

Anonymous said...

我蠢少少
我估 tea la me sui ..... hahahahahhahahaha

naruto said...

karvitz:
就係覺得佢似tea la me sui至比你地估啦,

查完粉底嘅海棉嚟架

Anonymous said...

你唔你以為我真係覺得佢似一件 tea la me sui 下話 ....

naruto said...

karvitz:
你係咁上下啦

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...