Thursday, March 26, 2009

我在數碼港的日子﹣倒數第三天

13 意見:

supageti said...

睇我個遊記啦 !!!(賣下廣告先 ^o^)

Ogake said...

東京我都識少少的~ 我都可以幫下手架~

Anonymous said...

坐月幾好喎...
typos? 遞信,farewell (斷估唔係爛 gag...)

Anonymous said...

除非你去大快活 (fairwood) 'fairwell'...

naruto said...

意粉:
推介下邊篇吖,雖然我都會去睇

ogake:
有乜好野先?

正生:
已經改左,比人鬧爆;咁証明個個真係睇哂(幾阿Q)

爛:
睇嚟同一個人喎,咪玩野喎

Anonymous said...

錯字加爛gag係呢個卜嘅特色
i'm lovin'it

Anonymous said...

快樂既時間會好快, 無所事事就...好...慢...!咁快d搵野搞啦!

Anonymous said...

幅圖陽光普照,顏色又用埋粉粉地,幾好呀。繼續正面點,條路一定好走好多,包括埋東京之旅。

naruto said...

欣宜:
比人讚都唔高興呀

朱朋:
搵野搞?搞搞震呀?

karvitz:
你都粉粉地,條路會好好走,haha

supageti said...

鎌倉、江之島(啱晒太陽之子)、水戶(可能唔啱你)都好值得去,另外有個高尾山都似得唔錯:

http://hk.myblog.yahoo.com/lunhua9977/article?mid=113

supageti said...

捱埋今日可以甩身啦 ~~ ^^

naruto said...

意粉:
我今晚去你blog睇啦!而家仲未得閒呀!

聽日先係甩身日

Anonymous said...

搞你果科啦: 屎掍啦! 長沙啦!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...