Saturday, March 21, 2009

詛咒 + 宅男夜遊

公司好似給人詛咒咁,繼裁員,勁多騎呢投訴後,office病咗一半人,sung鼻咳嗽之聲此起彼落;

點知衰野繼續嚟,噚日接到消息,女同事嘅老公突然去世,同事會請假數天,仔細老婆嫩,唉!睇下可以點幫啦!

距離last day仲有八日,扣埋補假,last day係下星期日,想快D走。。。

﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣

約大忙人餓家琪食飯,地點係中環soho,我話未去過,嚇得佢吖!
日頭就去得多,夜晚真係第一次,好多人呀,好嘈呀;
好彩終於搵到餐廳落腳,隔離河馬咁大個口嘅大聲組合亦差唔多走,唔係我諗我聽唔到餓家琪講野囉!
佢先食大併盤,再𡁻cheese cake,啱架啦,之前瘦過火呀,但係。。。

你話嗰舊無味嘅三角形物體係香草角,其實係波菜嚟架,加左少少basil leaf碎,你咁都食唔出?唔係呀?

ps:想做就做,撐硬你!

6 意見:

阿ta said...

你好叻呀,咁O既時間都搵到工跳槽,教下我好冇??

supageti said...

話時話,頭先睇錄低既星期日檔案「港男」專題,幫林氏兄弟拍電車男果位個樣好似你 ~~

naruto said...

阿ta:
我無搵到工呀!未開始搵,只係接到job做,做freelance

意粉:
好彩我無睇,唔方好野

Ogake said...

大叔個口咩做架~ 連塊麵餅用邊隻麵粉做都食得出~~ haha~
多謝你約我傾心事~~ 多謝你既硬撐撐硬我呀!

eric said...

做愛做的事,想做就去做。

naruto said...

Ogake:
其實你自己都諗通啦!我多事啫

eric:
你同ogake講架?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...