Tuesday, March 3, 2009

shopping魔的告解 下集大結局

上期講到去旅行見野就買,但係買咗又"pat"埋一邊。。。
先講泰國,泰國係最易失手的地方,D野平又實用,好似呢杯蠟蠋,買咗幾年都未開封


相架一買四個,襯哂色,至少買咗五年;睇番都覺得靚,如果搬得成屋會拎出嚟用


呢個仲衰,買咗八年,兩包testtube花樽


好,到台灣,四年前喺九份貪得意,浮水玻璃魚,一買五條


台灣行美術館,見佢話會喺六個鐘頭開花,又落搭


嚟到日本啦!本身係保齡迷,見保齡樽就買,但又唔用喎,價錢都未除


睇到呢道都應該開始比人鬧。。。呢件我極鍾意,仲買個大嘅,成50"高,真係唔捨得開;箱根美術館買,大概係六年前


自己去旅行買都算,約九年前見朋友去法國,託佢買之後唔用先抵死,pizza盒鐘,當年好新奇架


呢個係垃圾桶,個設計好正,又唔捨得用


呢盒係乳貼,寫錯咗係乳牛貼紙,可以貼雪櫃,房門,旅行喼,但隔咗九年,仲貼唔貼到呢?


最後,床底爆棚,放喺枱底,呢兩箱野全部係買咗唔等駛嘅物品,擺足十年,有增無減


放心,無第三集,阿門

16 意見:

Anonymous said...

唉,我都差唔多啦,又係買好多野、又係擺埋一邊、又係價錢牌都未除...
細細件嘅,買;大件嘅,都買。

不過呢d都係早年嘅事咯,當我意識到事態嚴重之後,開始決心唔買,或只買細件嘢如小毛巾、電話繩、postcard之類。而家基本上都訓練到自己去旅行時只睇、少買。

Ogake said...

我都試過旅行買左一堆野~~ 但仍然在收藏中~ 但當然不及你多~ 喂~ 你可以試下擺上拍賣網賣~ 賺番個本都好~

Sun Sun said...

"D野平又實用", 實用就唔會"pat"埋一邊啦!

浮水玻璃魚我都有買, 不過喺墾丁, 而且都係手信, 俾晒人.

家下重連手信都盡量唔買, 費事攞番嚟.

Anonymous said...

建議你將所有野pat哂落個唔捨得用既垃圾桶, 只少唔好嘥個垃圾桶!

eric said...

路過。浸水開花嘅紙樹,我細個同屋企人每年暑假去台灣一定會lur阿媽買。估唔到而家仲有,包裝仲喺一樣!好懷念哦!

Anonymous said...

我對張牛貼好鬼有興趣 :P

naruto said...

black lab:
近年已經買少咗,但電話繩、postcard就多到得人驚,已經無放上嚟

SunSun:
實用架,不過同類野如墾蠋等有大量,用唔切啫

朱朋:
個垃圾桶要配合垃圾袋先用到架,穿底架

eric:
原來係陳年野,變咗唔捨得用㖭!

ps:得閒路過多D

karvitz:
兩點幾仲唔瞓,不過我都瞓唔到

naruto said...

ogake:
漏咗個。。。

賣哂成個床底D貨,可能要開舖先掂

casper said...

唉... 浪費!!
相信你買個d野既錢貴買樓架啦, save多d啦!

ps: 你果個吹氣公仔我都有, 不過我開左黎用!

naruto said...

casper:
你真係無秘密。。。吹氣公仔開左黎“用“?

Sun Sun said...

Naruto: 電視機梳化夠實用喇, 咁你屋企會唔會買定20部電視機40套梳化擺定喺度用唔切?? 錢多到用唔切就係好事, 無謂嘢? 你當你係喬寶寶有迷你倉啊?!

casper said...

係啊, 唔好浪費, 開左佢黎做裝飾!

naruto said...

SunSun:
馮寶寶得唔得,好怕喬寶寶

casper:
裝飾?hehe

Sun Sun said...

Naruto: 我就無見過馮寶寶賣迷你倉廣告, 有咪馮寶寶囉.

N/A said...

你买的东西很多我都见过啊
都很有品位哦···

naruto said...

mystical hyman;
你個Blog我啱啱去過,但未細睇,都好靚呀

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...