Friday, March 13, 2009

心地唔好

去灣仔會展SET場,中途遇見幾個阿婆攞住盒野‘揚嚟揚去“,咁我剩係避開話唔駛啦,一路行繼續有阿婆兜售,終於見到盒面有亞張天王,而阿婆講咗句:幫下D老人家啦,再睇埋佢條圍裙上嘅LOGO,先知,原來係伸手助人協會賣曲奇籌款,攞左三十五蚊買左盒。



同行同事問我點解頭幾個唔買,見到呢個先扭軚,我話。。。。

第一眼見個包裝,以為係嗰D國產天壇香煙,就諗班阿婆竟然公然賣私煙。。。咁樣諗班做義工嘅阿婆,真係feel guilty

但係個包裝唔靚,惹人誤會係事實呀

11 意見:

casper said...

又係我第一個?!

yi...好得閒咁wow, 個卜換晒色!

你唔係心地唔好, 只係而家太多嚟d咁既籌款, 以前我都會買旗, 不過有一次唔知幫咩九唔搭八既基構買完發誓唔再買(好似係咩咩街妨福利會), 你買得嚟個買唔到果個, 有心唔好做壞事就已經係幫左人!!

Anonymous said...

大叔, guility點解?

naruto said...

casper:
呢度嚟嚟去去得幾個人,霸頭位容乜易,不過而家D賣旗真係乜機構都有

美少女欣宜:
有D想嘔,你寸錯字呀?

Anonymous said...

美少女欣宜~
有啲掛住你tim~
大叔~
你對老人家真係好喇~
抵讚~ ^^

Anonymous said...

好耐冇見,去左歐洲遊學,暑假番。
話時話,我細個都幫過佢地賣曲奇。

naruto said...

邪留丸~:
對老人家好應該嘅
DragonGirl:
以為你失踪㖭,無爛歌就唔見你;
歐州遊學都嚟我個blog,感動呀,比心機讀好D書
賣曲奇全部係阿婆,你細個已經係阿婆?

Anonymous said...

所以我對你都好好架~ ^^

naruto said...

邪留丸~:
個個都牙尖嘴利

Anonymous said...

遊學重點係「遊」不是學,不過都學得幾好咁啦~
爛歌,好重要,哈哈。但你Dpost我都全部有睇。

naruto said...

DragonGirl:
姓曾?有鬚定無鬚嗰個?
加油啦,週邊都有朋友驚嚟緊會比人裁,希望大家都避得過

卡臣 said...

我覺似顏色筆喎

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...