Tuesday, March 24, 2009

放工趕返屋企

趕返屋企睇。。。大冬瓜

我認為呢套劇今年最好睇,特技求屎其,班神仙妖怪又夠騎呢,可以列入TVB cult片經典,一邊蘇玉華廖啟智認真交戲,另一邊冬瓜仔冬瓜女認真嬉戲,蓋世堡做左十年傳真機先至等到做冬瓜女,演技技術性擊倒江若琳,可唔可以提名飛躍女藝人呢?譚玉瑛客串第一集,miss左,後悔至今!

最後,播上爛歌主題曲,李逸朗+黎諾懿主唱,醒神



未完,同場加映我對昨日篇BLOG嘅反思。。。

﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣
個個話我爛,咁個主題係講爛嘛!甚至有天真活潑BLOG友MSN留言話“真係想打 7 你",噢!我真係要檢討呀,即刻去佢個BLOG,學下咩野叫唔爛先。。。睇完明哂,以下張圖係我反思後的答案


佢應該幫到你

不用謝了


13 意見:

Sun Sun said...

Miss咗就係呢度睇番喇:-

http://www.xiaoli.cc/video/detail/3344

Ogake said...

嘩~ 撩交嗌呀~~~
我係度睇你地開拖先~

陳娃 said...

OGake

你呢d 咪搧風點火lol... 我斯文人黎ga .. 我唔會同d 冬瓜仔一般見識lol...

naruto said...

Sun Sun:
thank you呀

Ogake:
哼!篤魚蛋啦你

WWW:
你果然口臭,食藥啦

冬瓜仔上

Anonymous said...

唔洗用腦, 睇漏左又冇所謂, 做既嬉戲, 睇得開心, 啱哂而家DC9!
(包括你同我, 哈哈!)

naruto said...

朱月月:
呢套我用腦睇喎!兼唔可以睇漏啦!剩係睇佢百寶D字點彈出嚟已經眼都唔斬啦!

Anonymous said...

又傳 icu 校長冇得撈,呢套客串成為告別作...?

supageti said...

今晚又有譚玉瑛姐姐啦 ~~

naruto said...

I:
ICU一個星期出一至兩次都仲要CUT,好現實

意粉:
一人分演兩角呀,銅鑼仙子呀,靚到吖!飯都食多碗呀

casper said...

我聽到電視好似尋晚都有譚玉瑛姐姐!

死啦, 我以為隻歌係農夫唱tim...

www同大叔都唔好嘈啦, 家和萬事興!

naruto said...

casper:
我聽到電視好似尋晚都有譚玉瑛姐姐!。。。>電視用嚟睇架,喺屋企就除左副超啦

rap就農夫架啦咩

邊有嘈jet,儍仔嚟嘅

阿寶 Francis said...

我其實真係堅想睇呢一套電視劇!!! 真係繼搜神傳之後, TVB又一古裝CULT片經典~~~~~!!! 我鍾意~!

卡臣 said...

cult片同爛片都係一線之差

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...