Thursday, March 19, 2009

笑話四則

一。
公司有兩兄弟,大哥議而不決,比A同B佢決定,永遠到DEADLINE先揀個C或者A+,細佬好D,但甩甩漏漏;
各同事不滿,幫佢地起咗個朵。。。

外國有雷曼兄弟,我地有緩慢兄弟,應到爆

二。
上星期六舊同事結婚,席間我爛GAG連篇,同檯舊同事讚我一年無見,好似電腦software,upgrade了,由無聊version2.8升級至3.2A。
我覺得佢upgrade多過我囉!

三。
細佬話:下星期無線播新劇。。。秋官效應之一Q清袋,個朵咁勁,走佬呀

四。
食午飯時,電視播緊瞬間看地球,下同朋友講,今次旅行就去電視下個出現嘅地方,結果。。。中國香港,維多利亞港;係唔係咁邪呀?

10 意見:

Ogake said...

俾五個爛你~~

爛爛爛爛爛

儲夠100個可以換套煲啦~

Anonymous said...

如果真係遊維港....我都可以陪你既!

naruto said...

ogake:
好過換插蘇

朱朋:
真係多謝哂呀

Anonymous said...

果然係寶刀未老喎~大叔
都係好...





爛~
kakaka~~ XD

tri said...

睇來,你真係返工悶到唔知做物好... ...

naruto said...

邪留丸~:
都未出力

brian:
我唔否認

maymay said...

講下日常生活都唔錯吖~~^^

naruto said...

maymay:
我好多時寫日常生活架啦噃

卡臣 said...

第四個唔似gag喎
似靈異事件多啲喎

naruto said...

卡臣:
呢類02事件經常發生

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...