Wednesday, April 1, 2009

第一日放長假,十點半至起身,執下電腦話咁快就兩點,落街同D阿伯搭檯飲茶,跟住買餸煲湯。。。

好耐無煲,最想飲都係青紅蘿蔔牛展湯,肉檔阿叔話用牛坑腩仲正,信佢。

廿八蚊料煲成兩碗水,好甜呀!D牛腩好諗,正!


晏晝上網搵旅遊資料,多謝比我煩緊嘅日本通朋友

9 意見:

maymay said...

煲剩兩碗水咁少,緊係甜到漏啦!
今轉去邊樹玩呀?

supageti said...

但係個碗唔細喎,哈哈 ~~~

朱朋 said...

下次煲羅宋湯啦!夠大陣象!

naruto said...

maymay:
唉唷!飲完我都甜到漏左D野出嚟!
搵緊長野D料,呢兩日會confirm,有無料?

意粉:
一般大啦,不過食哂D湯渣都夠飽

朱朋:
羅宋湯大陣象?好易喎,下星期煲

supageti said...

長野?因住凍死你喎 ~ 哈哈 ~

maymay said...

我淨係跟團去過長野立山黑部,俾唔到料你,
不過可以話俾你聽:個旅程超開心!

naruto said...

意粉:
有我太陽仔,去到邊都好天

maymay:
立山我都去左啦,寫blog都係由立山開始。。。
我去另外一邊

largeheadboy said...

好有心機煲湯啊
我都未必會啊

長野松本附近嘅高遠城四月中仲有櫻花個喎~
舊年去過超得呀!

naruto said...

largeheadboy:
高遠城已經開緊,我揀左松本 弘法山古墳

希望都超得啦!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...