Wednesday, March 25, 2009

給毛蟲的信



毛蟲先生你好,
今日屋企樓下,
見你在行人必經的通道上緩慢爬行,
如果唔移動你,實變柿餅。

有C拉見我用手執起你時,
發出與年齡不相乎的嬌嗔,
我無理會,因我知你將會是一隻非常漂亮的燈娥,
將你安置在樹上,望你長大成蛾。
到時飛嚟探我,
再會。

14 意見:

Ogake said...

好有詩意~~
我仲以為去錯左其他人既blog添呀~~~~

Anonymous said...

大叔心地好好~
第時我死左都變燈蛾返嚟探你~~

阿ta said...

真係掂左落去?好勇呀你!!

supageti said...

真係好靚喎 ~~

你心地咁善良。 ^^

naruto said...

ogake:
C意就經常有

欣宜:
亂up野

阿ta:
我本來就鍾意昆蟲,細個途手捉曱甴

意粉:
係呀!幾善良架

largeheadboy said...

落雨天我見到路上的蝸牛都會踢牠們到路邊啊~

陳娃 said...

成個blog好林振強的洋蔥頭

naruto said...

largeheadboy:
OH!踢?

www:
吓,林振強?都好過林燕妮

maymay said...

呢條毛蟲靚過我影果d~
佢遲下可能帶埋成棚子子孫孫黎搵你啊!

Anonymous said...

給大叔的信:
大叔你好,
今日屋企樓下,
我在行人必經的通道上緩慢爬行,
正想搵對面街亞珍,
如果你唔移動我,我實溝掂亞珍。

有C拉見你用手執起我時,
發出與年齡不相乎的嬌嗔,
我都聽到,因我知你是個無聊透頂的大叔,
你將我安置返樹上,我原本就係樹上啊。
你放心, 待我長大成蛾, 一定會飛黎探你,
報仇!後會有期。
燈蛾上

naruto said...

maymay:
哇!咁咪好靚

朱朋:
無常識呀你,毛蟲要變成蛾先會識溝阿珍架

Sun Sun said...

Naruto:

家下十四歲未成年少女都可以做人媽咪,燈蛾嘅幼蟲點解唔可以識溝阿珍?

P.S.: 唔準話我多事駁咀!

naruto said...

Sun Sun:
多事駁咀

卡臣 said...

飛蛾探你?
通常是已故親人化身

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...