Monday, March 16, 2009

why?又係南丫島

個個砌slide show,我又玩。。。
星期日同朋友又去南丫島,一個月第二次去,熟到可以做導遊,上次影咗好多滿意嘅相,今次相隔咁短時間,決定主攻花草

交出以下幾張作品
*呢牌D洋紫荊開得好靚,諗住可以影餐飽,原來南Y唔多洋紫荊,但都影到一張滿意作品(favorite.no1)
*原來蘆薈會開花,沿用上次低炒影法,都幾得,但比同行友人笑我影慣裙底(aloe-2.no9)
*見到大量昆蟲,就知春天來了,蝴蝶同蜜蜂都幾鍾意(bee-1.no8.butterfly-1.no6)
*新芽代表咗我嘅希望(hope.no2)



行完山,夜晚打羽毛波;打完,直頭行唔郁,多謝老狗車我番屋企;第二朝,起唔到身,頸痛腰痛腳痛盤骨痛,坐喺馬桶瞓番,今朝遲大到

老狗咁啱又去咗南丫島,過去睇睇

7 意見:

黑柴 said...

你地高清翡翠兩台同步架?先有台劇<我在墾丁天氣晴>,後有<香港十大自然勝景-南丫島>,唔使機頂盒都可以睇哂!

Anonymous said...

咁啱!?
定係一早約定呀~

下次我都要同你哋去南丫島玩~
得唔得呀...?大叔... =3=

largeheadboy said...

呢排周圍都開花,真係好靚~

naruto said...

黑柴:
阿黑生,我套墾丁播早成個月架喎!都叫同步?咁你都墾丁過啦

邪留丸~:
仲去南丫島咩,風車都去過七次啦

largeheadboy:
係,宮粉羊蹄今年開得好密,往天水圍公路近yoho town直頭似櫻花

casper said...

老骨頭就做多d運動, 你睇下一一耐唔做, 而家攪到腰酸背痛, take care ar!!

naruto said...

casper:
就嚟可以游水啦

casper said...

你咁講, 係唔係又想date我?!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...