Saturday, March 14, 2009

旅行腳

四月,預計會鬼咁得閒,plan去旅行啦!身邊朋友中竟然無人走得開,又唔想一兜友自己去...

原來假期易有,旅行腳難求;

喂!有無人有假?地點不拘!

10 意見:

Leo said...

四月我有假噃!

Anonymous said...

嘩!
地點不拘... 哈哈
真係好狠去喎!

naruto said...

Leo:
你想同我去?去邊先?

karvitz:
好狠去...好粗口feel

Anonymous said...

public holiday available10 -14 april .
destination - china or taiwan, beach area(no bitchy !)

Ogake said...

喂~ 我有假呀~~ 但好窮~ 想去都無得去~~

naruto said...

meowman:
我盡量唔揀假期幾日啦,要加錢架

ogake:
想同你講平有平去,但你又真係好似幾窮喎

Anonymous said...

四月去睇櫻花同浸溫泉

Anonymous said...

好很想去...先至粗口feel

casper said...

我都好得閒, 仲有放no pay, 所以冇錢!!

naruto said...

欣宜:
你係建議我去定係你自己去呀?

karvitz:
我呢個blog好乾淨,唔好破壞

casper:
你放好耐no pay咩?一兩日咋?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...