Wednesday, February 25, 2009

shopping魔的告解

去旅行見野就買已經唔啱,買咗唔用放喺到“嘔"就真係罪過。。。

舊年英國habitat減價貨,燈泡會有花架喎!好靚呀,買!
一擺一年,為咗影呢張相佢終於著咗佢嘅第一次(之後又pack番埋)
之後喺泰國見過D近似嘅,忍咗手無再買


巴黎買,入面係有味嘅水蓋,“樓“落枝膠樽水度就會變有果汁,呢個月到期,我會飲架啦


上個月高雄買,買咗又唔食,過咗期兩日,我今日會食架啦


07年10月日本買,原封不動,其實我仲有十“令“包茶葉,點好呢?


08年4月曼谷買,貪得意,又係月尾到期


一樣08年4月曼谷買,袋都未拆


呢批都係曼谷,不過係07年,諗住扣喺D袋呀衫呀,結果不見天日


又係曼谷野的禍,屋企除咗洗面膏,呢樣都係重災區,D香呀,香精油呀,蠟燭呀咁,多到我諗日日點都要點一年
呢盒當然未郁過,幾時輪到佢吖


未完,呢篇都有續集,羞家

5 意見:

Ogake said...

我都有好多CD買左未聽過架~~
不過好在無有效日期囉~~

maymay said...

個花花燈膽巧靚啊!
以後唔好再咁敗家喇~~

tri said...

哈哈,你如果唔要,可以給哂我.我遲d搬,大把地方.

casper said...

好浪費, 買左又唔同....
save多d錢啦..

卡臣 said...

一次過啪哂佢
小心病喎

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...