Tuesday, February 10, 2009

高雄墾丁海角遊(第三日)

特長版,寫足一日,慢慢睇!

一早起身已經唔多妥,早餐好食但無乜胃口


問老闆邊度可以見到牛羊,佢推介行入國家公園,全程需行兩個半鐘;起程


好好太陽但間中有風,又攝親啦


好多牛同馬呀,仲有牛同馬嘅C呀,算唔算鄉味呀?


行咗個幾鐘有間六福,問老闆路程之餘,其實行唔郁,買枝茶坐低抖吓
老闆話寶玲同翁虹都係竉物,唔食架,翁虹已經十歲,夜晚會飛上樹瞓


行回頭路出番嚟,途經人氣豬手店,又入去抖抖;好想飲湯,叫咗個咸菜胡椒豬肚湯,個人醒番D


約咗車送我地去高雄酒店,司機中途又要買檳榔,無啦啦又要停恆春同街坊傾吓計,沿途又食煙又講鬼咁多電話,單手揸車又超速喎,閩南話講電話又大聲喎,吓吓都同人鬧交喎,又醜喎!全程個幾鐘架,肥佬!


酒店check in後,速速搵野食,嚟到愚人花園,完全無胃口,揀咗飲湯同茶;越嚟越燒,決定自己先番酒店


到酒店,女職員見我病樣,幫我搵最就近診所,仲迫我飲水(個個都對我咁好嘅?)佢上網搵診所期間,我都上網覆自己個blog,嗰段時間就係最燒嘅時候,暈陀陀;佢教我行三個街口就有診所,行去見醫生,答案係流行性感冒,拎咗枝小型噴槍噴咗D藥落喉嚨同鼻,比咗藥叫我休息,番去瞓咗粒半鐘


醒哂!行六合夜市,食呀


再食呀


繼續食呀


最後飲杯熱嘅梅子楊桃汁


隔離就係美麗島站,好多介紹話到有幾靚,用咗幾多錢,原來只係細細規模


廢噏在高雄(上篇漏咗),個樣真係醒番架!(但請留意第一張同呢張衣著上嘅轉變)


第三日完

20 意見:

Anonymous said...

呢日你好呆滯,成個懵樣。
咁多好野食,睇到我有d肚餓添。
ps: 你拉傷好番未呀?

Leo said...

發燒都仲顧住喪玩喪食,唔死都算係奇蹟!

ps:係囉,好返未呀?

Artman said...

寶玲同翁虹都唔夠隻貓靚, 輸晒.
個胡椒餅超好食.
在美麗島站最好笑的就是廣播, 唔知台/福健話講的是"me lin 墮", 逐隻字講出來, 笑爆...

maymay said...

胡椒餅係咪辣架?
六福d動物好可愛呀~~

naruto said...

欣宜:
唔出得街嗰D仲懵
ps:好番好多LU

Leo:
惡毒呀你

ps:唉!比人窒到個心有D戚戚然囉!

Artman:
隻貓有成家人架,想唔想睇?
胡椒餅。。。台北做得好食D
"me lin 墮"我聽到都笑咗出嚟,好肉酸

naruto said...

maymay:
唔辣,只會熱辣辣
隻雞好似大哥咁架,唔驚D貓架

Anonymous said...

嘩!表哥遊高雄呀..

casper said...

我都好明白去旅行病係好慘, 就好似d女人咁去旅行e媽到游唔到水一樣, 好可惜!!

下次去旅行之前好好照顧身子, 有事就打支針啦...

naruto said...

karvitz:
咩野表哥?你快D講清楚,打獲金

casper:
我今年嘅目標係健健康康

supageti said...

Um .... 你可能係染上禽流感 .....

naruto said...

意粉:
歹毒呀!

Anonymous said...

張堅庭呀...

胡椒餅o個張... 鬆郁朦加縮放左,成個表哥咁囉..... :P

naruto said...

karvitz:
你真係夠膽講喎,未死過

Anonymous said...

想睇唔出得街嗰D..呵呵

Anonymous said...

D野食真係好吸引喎!(除左d藥)
第一幅隻馬又瘦但又有肚腩, 有d似你:p

Ellen老師 said...

墾丁大街~~夜晚好熱鬧呀!

naruto said...

欣宜:
妖!成日想睇人醜樣,稿擠呀,無位呀

朱朋:
你照單去食啦!無點你
我今年就減走佢

Ellen老師:
係呀,日頭人都無過,夜晚就多人到行唔到。。。
似唔似羅蘭D戲?

Anonymous said...

大叔~
你未瞓醒個樣
好可愛呀~
>v<

naruto said...

邪留丸~ :
幾十歲,唔好用可愛嚟形容,又唔記得啦

卡臣 said...

英王karaoke個燈箱
好有「邪K」feel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...