Tuesday, February 17, 2009

同事話我呢牌成日變“ 囧"樣,係咩?唔多覺喎!
但睇番台灣D相,又真係成日皺哂眉,



咩野原因呢?
A/壓力大?
B/發燒?
C/年紀大?
D/All of the above?

我剩係知今日真係真係好攰

12 意見:

Anonymous said...

E/None of the above

Anonymous said...

請你食個開心樂園餐
開心番唔駛成日皺眉

Anonymous said...

F:OT左兩日再趕頭趕命打一粒鐘羽毛球!
放下假啦!

Anonymous said...

平時就唔知,呢幾張相係海邊,會唔會當日昅緊野,睇得唔清楚,要皺哂眉咪起對眼黎睇?

Ogake said...

你呢幾日工作忙丫嘛~~ 快D take幾日sick leave啦~

naruto said...

black lab:
咁即係咩呀?

欣宜:
睇完上一篇條片,無皺LU

朱朋:
未放得,星期五有機

Stephen:
你估我老花咩?

ogake:
無得TAKE,我自己仲接咗其他JOB㖭:(

黑柴 said...

" 囧"字點 讀?

Anonymous said...

黑柴 :
http://humanum.arts.cuhk.edu.hk/Lexis/lexi-can/search.php?q=%CA%A8

casper said...

你幾時變左胡杏兒?

naruto said...

黑柴:
有人代答喎!你唔好諗住見到我時拎嚟嗌我呀吓

Stephen:
多謝幫忙

casper:
聽到有朋友無咗D訂單,唔開心囉

卡臣 said...

走憂鬱路線呱?

naruto said...

卡臣:
我走型架(自己話)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...