Saturday, February 14, 2009

高雄墾丁攝影集

旅行好多時都唔係影名勝,影埋好多無無聊聊,比人睇都唔知你去咗邊樹旅行嘅相。。。阿媽話我有問題,你地去旅行唔係咁架咩?

往墾丁途中


摩托1


摩托2


0.95K


鸚鵡


公雞


古老民宿


死狗


最愛三張。。。

花•葉?

>

鏡後


屋頂上的花貓


高雄墾丁全部播影鉛筆,多謝收睇

6 意見:

Anonymous said...

auntie講說話好中肯啊!

Anonymous said...

唔係呀~名勝個個遊客都會影架喇~
冇乜特別喎~大叔,影得幾好呀~
我鍾意"死狗"
但更鍾意"鏡後"~
"屋頂上的花貓"都唔錯~
呵呵呵~

Anonymous said...

我鐘意鸚鵡, 眼超超...似啤住你!

supageti said...

鍾意影相既個個都係咁嫁啦。

情人節快樂!

naruto said...

欣宜:
做乜個blog又停咗呀?好想睇呀

邪留丸~:
嗰隻死狗有D老,好難影
"鏡後"諗咗幾秒個構圖先襟製,我都幾鍾意

朱朋:
都唔知幾乖呀!

意粉:
講得好
你都情人節快樂呀!我好開心呀

Anonymous said...

金盆洗手呀!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...