Thursday, February 5, 2009

高雄墾丁海角遊(第二日)下集

好多人提到天氣,先嚟牙擦一番,我去旅行或者出公司TRIP,差不多次次都好天嘅,所以我叫自己做太陽之子,講完。繼續行程。。。

離開鵝巒鼻,又係一到車站即開車,好運到不得了;本來番民宿,見架車總站去恆春,咁就去咗恆春喇!


沿路都有“cam cam"作怪,見藥房有念慈菴賣,咁就入去幫趁啦!
點知老闆娘問我係咪香港嚟?係咪感冒?有無咳嗽?跟住竟然送上藥粉開水一杯,話飲完就會好,我飲完但嗌苦,佢再送上涼果一包;
佢話:感受到恆春人嘅熱情嗎?
我真頭感動呀!老闆娘


通街都係路標指示你去“海角七號“嘅場景,嚟咗呢個;但週圍都變哂賣手信嘅地方


阿嘉間屋又係,變咗手信專賣店,連郵局都搵個番版阿嘉影哂戲入面郵差場景做postcard,呃錢!


跟旅遊書去“出火“(好勁嘅名),行多過半個鐘,沿路都係墓地(我唔係某人,又無駁髮,鍾意去D墓地旅行),去到完全唔似樣,雖然對地底有天然氣好奇,但遊人個個喺到燒炮谷香腸就真係有D出火,跟住仲要黑蚊蚊都原路出番去,唉!
各位,去恆春唔好去出火呀


行到攰,去三年九班醫醫肚,好味但其實樣樣都係一樣味,但手冊做餐牌,學校枱做餐枱都幾過癮(但食物超慢,唔趕先好去食)


有幾人氣,睇吓你認得幾多個?答哂六個有獎,答案聽日開估


第二日完

13 意見:

Anonymous said...

大叔病緊都好靚仔呀!

Leo said...

係呀好靚呀!

我好中意呀!



套衫!

Ogake said...

唔認得左上同中上,認得阮經天,馬如龍,田中千繪,范逸臣~~
三年九班我睇有線介紹過, 我覺得幾得意~~

Sun Sun said...

我去嗰時都未有海角七號, 所以阿嘉屋企同郵局都無去過, 但我台灣朋友同我講, 屋主已經頂唔順日日咁多旅客往來.

naruto said...

欣宜:
咪玩我啦!

Leo:
mmmm.....多謝

Ogake:
連你都答唔出,呵呵

SunSun:
無辦法喎,成個市D都有路牌點你去,梗多遊客啦

Anonymous said...

嘩~
阮經天噢~~~~~ >v<

casper said...

嘩...
大叔越嚟越有型, 又靚仔, 我越嚟越鍾意你啊!
唔知欣宜可唔可以分一半俾我呢?

naruto said...

邪留丸~:
叫我呀?

maymay said...

豆腐花"滑但無豆味",咁駛乜去咁遠食,買盒百福未得囉~^^

我覺得三年九班男店主個樣有d似你喎~

CH Mak said...

"...所以我叫自己做太陽之子"

Whoa hai, I should bring you along when I go on trips then!

BTW, you think you look like that 三年九班老板?

naruto said...

maymay:
唔食過又點知呢?同埋病想坐吓嘛
唔係好似啫

CH Mak:
有乜trip去先?

casper said...

大叔, 我覺得你唔尊重我, 唔reply我msg, 我唔留言啦!

naruto said...

唉!漏咗啫!
但係點分一半比你呀

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...