Friday, February 13, 2009

高雄墾丁海角遊(第四日)

一早起身,好似真係好番喎,食咗簡單早餐,出發去愛河,無野睇嘅?


今日天氣轉涼,見書介紹呢間,聞到都暖胃,梗係食啦!好好味呀,其實似糯米飯,碗湯我自己加咗大量胡椒粉,暖笠笠


今日重點。。。駁二藝術特區;以前係糖廠倉庫,而家發展為藝術家落腳地


見到有職員小弟開呢部機,10台幣就有得玩,即玩,點知職員小弟竟然免費比我試玩,正呀!睇吓我嘅紀念品
職員小弟仲詳細介紹呢個藝術特區,話係參考香港嘅牛棚(唔怪得之無咩野睇),介紹其間,發現佢同我同姓架,親戚呀!


跟住又係食,因為呢區超多小食,呢間就係高雄婆婆冰啦!我啱啱好番D,都係食經豆沙算啦,不過都試咗兩啖招牌貨﹣李鹹冰,真係好得架


繼續食,阿進切仔麵,又係食到唔停口


下一站,大型商場﹣夢時代,好大大大大大呀


先去“天仁“嘆茶“,跟住直奔上頂樓。。。遊樂場;摩天輪慢吞吞,興趣不大


高空彈跳就唔同啦,話有60公尺,所以當彈高時真係睇哂高雄全景架,嗰吓離心力其實唔算勁,大家不妨試試


行咗一陣,番酒店去機場;

墾丁。。。我會搵次夏天再嚟,等我

22 意見:

Leo said...

我啱啱好番D,都係食經豆沙算啦<﹣﹣嘩,間店真係阿婆開架?經豆沙係用咩做架?:P

Anonymous said...

真係好「行」呀~~~~~~~
(走佬中)

casper said...

我啱啱完左曼谷, 你又完咗高雄墾丁, 我地好夾啊!!

anyway, 隻熊貓好黑...

naruto said...

Leo:
mmm....經豆沙係用四十二張經做架

karvitz:
係咪想死?

casper:
隻熊貓啡色架,睇blog除咗副黑超啦!

anyway,推介大家去睇casper曼谷篇,非常精彩,佢好似家英哥...

supageti said...

你 expect 愛河有咩睇呢?哈 ~

casper said...

頂你啊! 我都睇都啡色啦, 不過唔係全隻都係囉...我係話隻熊貓其他d毛好黑, 即係好dirty!!

anyway, 我唔係家英哥, 多謝!

naruto said...

意粉:
你咁問,我又真係唔識答,但至少放兩件雕像,或者兩旁種哂花啦

casper:
反彈無回頭
原來你無色盲,失敬失敬

Anonymous said...

第四日大叔出鏡出得好少啊!

Artman said...

愛河夜晚會靚少少架

Anonymous said...

似乎墾丁天氣好d, 高雄好似冇乜特色, d人話愛河似城門河, 又真係有d似...

naruto said...

欣宜:
夠啦

Artman:
知,但係時間就唔到

朱朋:
高雄嗰日轉涼,有人著羽絨㖭呀,但其實好好陽光

Sun Sun said...

夏天再去墾丁? 係咪謎面估台劇名啊? "我在墾丁天氣晴"???

黑柴 said...

愛河把鬼,夜晚我等咗個幾鍾先上到船,又冇大白鯊,又冇恐龍!

夢時代得個大字,冇野啱睇,剩係打書釘!

緊係好似我咁”夏日墾丁”啦!

Sun Sun said...

愛河寅係絃把鬼, 不過沿住愛河有一間"高雄市電影圖書館", 我上次無時間去, 唔知有無人去過.

你雨次再去墾丁, 不如住民宿喇, 我上次去有台灣朋友一齊開車去, 又平又正, 好玩好多嫁, 以下條link俾你參巧下喇.

http://uukt.idv.tw/uukt/street.htm

Sun Sun said...

改正:-

"愛河真係幾把鬼", 不過沿住愛河有一間"高雄市電影圖書館", 我上次無時間去, 唔知有無人去過.

naruto said...

Sun Sun:
你諗多咗囉!今次都天氣晴啦

黑柴:
冬天去都有夏天feel,係無落水囉!
你去夢時代唔玩彈彈跳?你又唔會怕高

Sun Sun:
我今次都係住住住民宿啦,無睇第一集咩?

Sun Sun:
改正:-
我今次都係住民宿啦,無睇第一集咩?

Sun Sun said...

oh, 我錯, 你喺高雄先係住飯店.

naruto said...

Sun Sun:
yeah!

卡臣 said...

乜真係有愛河架?

naruto said...

卡臣:
你無去過高雄啦,咁出名都唔知

Kelvin said...

nice trip and nice photo

naruto said...

thanks, lai

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...