Sunday, February 15, 2009

借*還

十月時鄰居兼同學又係朋友打嚟問我借錢,週轉不靈喎,仲要一借就七皮,真係好猶疑囉;試過借完錢唔肯還,朋友都無埋。。。

但係最後都係借,只係開出一個條件,就係要寫借據,要有全名,身份証號碼,幾時借,幾時還,簽埋名。
其實即使係咁都唔係咩野保障,但總算有張借據揸手。

十二日到期日,只係還到一半,今日全數還清,真係開心喎,真係唔係呃我錢,仲請我食飯呀.

鬆哂

12 意見:

Leo said...

我借十皮吖唔該!

整乜鬼你硬係要過咗午夜至出帖架啫!鬼嚟架咩你!

Anonymous said...

有借有還上等人, 但下次要借10萬, 你肯唔肯?

Anonymous said...

我都遇過借錢唔還,對方係我小學同學,佢還錢張cheque彈票,跟住連人都唔見埋。

Anonymous said...

真係借足七個一皮....
呢口井都幾有錢喎.... (繼續走佬) XDDD

Ogake said...

你好lucky,借錢其實好尷尬,明明人地爭你,仲要你wea爛塊面追人地還~ 所以~ 我從不借錢俾人~

naruto said...

Leo:
學吓曾俊華先....
我好需要你地提出寶貴意見...

朱朋:
其實唔會借架啦!D錢我養老架

欣宜:
幫你咒佢,魔囉魔囉咪...

karvitz:
你好野,咪過番你邊踩埸

Ogake:
呢D情况試過啦,咁我都知我幾Lucky嘅

黑柴 said...

理巧有義氣呀,巧雷呀,不如一齊痴大茶飯!

Artman said...

嘩, 就算係alan問我借7皮我都未必會即刻應承.

黑柴 said...

Artman,你個答案係攪gag?

naruto said...

黑柴:
係呀!幾雷架!同鳴門嘅性格一樣

Artman:
我真係唔信你唔借,送都得啦

卡臣 said...

人間有情呀

有借有還
再借不難

naruto said...

卡臣:
朋友叫到,有時好難推;但真係有人唔熟唔食架;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...