Friday, February 6, 2009

多謝哂

哇!同時間12個咁多,等住12:00睇遊記呀?
寫第三日有D壓力喎,要比多D時間,遊記下週先繼續


同場加映:愛心澎湃的老狗


同場再加映:與醫生的對答
我:醫生,我個心口“斜“住,抖大氣都痛呀,過年前又發過燒,咳到肺都痛,係個肺定個心有事呀?
醫生:你呢個位置,唔係肺又唔係心喎,扭親發炎咋,開D消炎藥你食啦!

同場再再加映:上期答案。。。
上左中右﹣老闆娘,下左中右﹣老闆

好可惜,無人答中

11 意見:

Ogake said...

老闆同老闆娘??????玩野呀???

Anonymous said...

老狗真係好有愛心喎~
大叔~
早日康復喇~

naruto said...

OGAKE:
你第一日識我呀?D問題有咁淺架咩?況且你已經有獎品啦

邪留丸~ :
相嗰隻就係
會架啦,越嚟越暖啦

Anonymous said...

不如登下你發燒個樣出嚟啦..呵呵

Sun Sun said...

欣宜: Good Idea!!!!

naruto said...

欣宜:
呢D野無人想呀

naruto said...

SunSun:
唔好癲啦

Sun Sun said...

起碼有兩個人想喎, 不如開個vote 睇下係咪無人想喇.

supageti said...

我發覺次次上親黎都唔只我一個 online 喎,依家話有 19 個添,唔通又係種票?哈哈 ~

naruto said...

意粉:
我臨瞓都見到14,有D驚喎!

naruto said...

Sun Sun:
點解要出先?趕客架

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...