Wednesday, February 18, 2009

關係

佢地係咩野關係?
一齊上巴士樓上,
男嘅坐樓梯前一排,女嘅坐樓梯後第三排,
但係個男嘅又要擰轉面傾計,傾足全程,唔攰咩?


會唔會係。。。
A/個女嘅有心避開個男嘅?
B/偷情驚比人影到相?
C/互相嫌棄大家體臭,要坐開幾行?
D/其他(請註明)



開始投票,廿四小時後截止

13 意見:

Sun Sun said...

我選D, 因為:-

你同佢地又係咩野關係?
喺巴士樓上,
男嘅坐樓梯前一排,女嘅坐樓梯後第三排,你又後幾排
但係個男嘅又要擰轉面傾計,傾足全程,而你又睇足全程


會唔會係。。。
A/你對個女嘅有心?
B/你對個男嘅有心?
C/人哋偷情驚比人影到相, 你就係中人哋最驚嗰個偷影者?
D/互相嫌棄大家體臭,要坐開幾行?你又嫌棄佢哋?
E/其他(請註明)

開始投票,廿四小時後截止

Leo said...

D:見你响度,博見卜喇好明顯!

Ogake said...

我估係個男既係傻既,個女既應該係唔識佢的~~

naruto said...

Sun Sun:
越嚟越多嗞事份子呀

Leo:
我又唔明你講咩野啦

Ogake:
個女有傾計架

Anonymous said...

架巴士一定係去青山
坐咗咁多傻人嘅...呵呵

俾條片大叔睇(18禁)click

Anonymous said...

講漏咗,你個卜有error
一開變咗咁click

Anonymous said...

SUN SUN:我選B
大叔:我選欣宜, 我估你做野做到傻左!睇就算啦!仲影埋相....

naruto said...

欣宜:
mmm....架車經大口環算唔算?

朱朋 :
下晝放假,yeah

Sun Sun said...

Naurto: 我都唔明你講咩野????

朱朋: 我都選B!!

naruto said...

SunSun:
攪屎棍

Sun Sun said...

你影人先嗰喎, 若然我係攪事嘅攪屎棍, 咁你咪變咗屎囉...

卡臣 said...

比著今天
已經俾人拍片上youtube lu

naruto said...

卡臣:
當時都可以,無做啫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...