Wednesday, February 4, 2009

高雄墾丁海角遊(第二日)

以為青蛙石好近,結果變咗行山


民宿老闆推介嚟牧場,以為有牛睇,結果得肉乾


奶凍真係無得彈,好想再食


可能無胃口,真係同我煮差唔多咋喎,當係食個蘇梅風情啦


食完飯出嚟等車,話要二十至三十分鐘先有一班車,竟然一出餐廳就有,超Lucky


快獸只此一張,好珍貴


棧道好靚,但多梯級,义錯腳其實都係暗藏危險


第二日未完。。。
預告:恆春海角遊

25 意見:

Ogake said...

燈塔景幾靚~~加埋個藍天,真係明信片咁~~
開始有海角七號既味道啦~~

Anonymous said...

好緊張呀,下期有冇你講嗰碗,有病一飲就好番嘅涼茶?
ps 哇...同時有12個人在線呀

Sun Sun said...

我當年去鵝鑾鼻燈塔時正值維修保養, 成個封咗無得去, 好可惜.

咁你有無去"出火"呀? (咪心邪啊!)

Fun said...

i like ur "frosted flakes" tee :)

naruto said...

ogake:
個燈塔我都好鍾意呀

欣宜:
有呀!下期出啦!仲有我真人示範飲哂佢呀
ps:目標係120個喎

Sun Sun:
出火個名咁勁梗有去啦,你呢?

Fun:
購自曼谷翟道翟,但已被我遺棄在墾丁(where咗架啦)

Sun Sun said...

出火梗有去喇, 重幫襯埋嗰啲蛋, 好懷念. 我嗰時有個朋友嘅台灣朋友揸車去玩, 比搭公車方便好多, 簡直樂而忘返.

Anonymous said...

繼續係專業級。

燈塔其實都幾舒服,前面有大草地可以任坐任瞓,又好風又少人,真係好環境。

我試左一粒 D 婆婆賣的冰波,唔算好食,但叫做有特色啦。

Anonymous said...

天氣超好, D相都睇到清新空氣, 不過隻狗好...肉酸囉!期待之後行程呀!

naruto said...

Sun Sun:
出火其實去嚟唔知做乜

karvitz:
今期其實有D Hea
ps:婆婆嘅冰波你都食?

朱朋:
隻狗姓老,係有D肉酸架啦

CH Mak said...

病都可以玩得gum开心,佩服!!

maymay said...

快獸真係好可愛~

naruto said...

CH Mak:
其實已經病到樣衰,所以今日無大頭相啦

maymay:
你都係呀!hehe

casper said...

嘩...大叔今篇卜好精彩, 好生動, 我好鍾意啊!!

Sun Sun said...

齌睇個名出火就知要去啦, 你嗰時重發緊燒, 啱晒你

naruto said...

casper:
聽日篇包你更鍾意,hehe

Sun Sun:
去出火嗰陣又無燒喎

黑柴 said...

wah, 我燈塔睇唔到,出火又冇去....我算唔算去過?

naruto said...

黑柴:
我連水都無落過,又算唔算去過呢?
所以如果夏天有假都想去多次

Anonymous said...

快獸無見咁耐...
仍然都係咁靚喎~^^
大叔...
你到我都好想去台灣玩呀~
haha~

naruto said...

邪留丸~:
去啦去啦!去完寫BLOG啦

largeheadboy said...

好好天呀!同埋真係好耐冇見快獸喇~

Ellen老師 said...

舊舊年暑假去,超熱呀!

naruto said...

Ellen老師:
我都想知超熱嘅感覺,我三十幾度都好自在架

Sun Sun said...

黑柴: 咁你去咗邊度, 係咪比人老點咗去綠島呀?!

Naruto: 我三年幾前夏天去, 年年都想再去啊... 不過身材差, 水著環節我都係要退出...

naruto said...

largeheadboy:
我去旅行實好天嘅

Sun Sun:
身材差就唔水著?有乜所謂,又唔係要人睇

黑柴 said...

To Sun Sun,
我冇去綠島呀,不過綠島潛水好正架!我只係揸車環島遊墾丁同夜市咋!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...