Wednesday, February 25, 2009

LOVE SONG-1

呢牌見MAKIYO嚟香港宣傳新戲,哇!乜變咗艷星架!當年,賣點係日本妹唱國語歌,今日賣嘅係32E,唉!


出道時撞正同係新人嘅孫燕姿,一個彈琴唱天黑黑,佢就彈結他谷佢嘅第一PLUG"養我一輩子“,一路比孫襟住砌,到第二PLUG谷“存錢“,有力攞到冠軍歌,我都係因為呢隻歌買佢張碟。。。



睇睇個MV


再睇睇D相,好感慨啊


當年純情長腿日本妹,今日變咗谷胸小姨媽,真係女大十八變



川島茉樹代 存錢 (歌詞)

愛上你的那一天 你就叫我開始存錢 一天一塊錢 好計算相愛的時間
你說將來有一天 一定多如繁星點點 因為我們絕不會變

於是每晚睡覺前 總會看著你的相片 存下一塊錢 還存下甜蜜的感覺
每一天每個深夜 不管多累從未停歇 希望能一直到永遠

oh~ 我多想問問你 如果我身上還有零錢 你會不會多愛我幾天
oh~ 我多想問問你 如果每天存幾塊錢 能不能多愛你幾年

突然有一天我找不到零錢 就在這天深夜 你在電話裡向我說再見
你說已有另一個人從今天開始 為你每天存一塊錢

呢篇應該無人話我爛啦卦

7 意見:

Sun Sun said...

嘩, Makiyo幾年前已經轉走性感路線, 呢個係佢三年前嘅性感表現廣告, 以前玉女形象嗰啲, 忘記咗佢啦!

http://www.youtube.com/watch?v=ioMP2OX52eE

casper said...

其實以前我都ok佢, 不過唔知咩事突然AV上身?!

不過算啦, "玉女"總有一日會轉做"肉女", 娛樂圈就係咁, 女歌/名星總有一日會老/殘, 你估個個"周圍吻"咩?!

你睇"討厭教主"而家都話要行成熟路線就知啦...

係wow, 佢個套咩戲?

naruto said...

SunSun:
個廣告仲算係健康性感,呢個咇胸實在係cheap 囉

casper:
好似係"愛到底“

卡臣 said...

女士年紀大了
要靠肉體搏反彈

naruto said...

卡臣:
咁男士呢?可以靠乜?

卡臣 said...

才華啩?(如果有)

naruto said...

卡臣:
點都話自己有,少D啫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...