Monday, February 9, 2009

鼎泰豐

我成日都會去食鼎泰豐,真係鍾意食外,其實有時係受老豆所託,我老豆係賣麵粉嘅,鼎泰豐嘅粉就係同佢地公司訂嘅。
我自細已經食得出麵粉靚定唔靚,美國日本定大陸粉架啦,以前鼎泰豐喺紅磡時期轉過兩次粉,而家新港城嘅粉同台灣用嘅係同一隻粉嚟,但今次個菜肉飽明顯唔夠鬆,有粗粒,唔。。。

講番餐飯,D無蟹皇嘅正常小籠包,今次滿分呀
無蝦米嘅油豆腐粉絲湯可以再咸D
牛汁湯麵好濃好好味呀,但細碗得滯

其實我讀中學時已經幫某大品牌做試味調查,有機會再講!

16 意見:

Ogake said...

係台北食過,仲撞見潘瑋柏~~ 人多到等緊位已經幫你落單,一坐低就有野食上,未致於人家講得咁好食~~ 所以登陸左香港之後,都無去過~

Leo said...

原來係太子爺!

試過尖咀店,趕喉趕命,好食都咁話喇!

餓加騎:肥膩嘢,好食都咪制喇!

Anonymous said...

小籠包啱我呀!!
某大品牌係唔係排毒美顏佬?

casper said...

好勁啊, 麵粉都食得出!
唔知其他粉你食唔食得出呢?

naruto said...

Ogake:
你可能認錯人,嗰個係潘美辰

Leo:
都話你唔知點睇野,有邊隻字話過我係太子爺?佢打工架咋,我仲駛做到隻積連生日會都唔去吖

欣宜:
品牌三個字,一定食過

casper:
我呢D日日update嘅人梗係食得出麵粉啦
河粉算唔算?

CH Mak said...

我地真系几有缘架 (re: Sunday)

上星期带阿妈同阿姨去尖沙嘴店,小笼包、豆沙小包皮劲薄,满分!

Anonymous said...

D人越食越講究, 咁你個湯分唔分得出唔同地區既分別!

supageti said...

高雄有無鼎泰豐嫁?

naruto said...

CH Mak:
又真係有D緣

朱朋:湯分唔到啦

意粉:
唔覺有

Leo said...

世伯打工賣麵粉你又會變咗曉得分麵粉味道既,咁即係偷食人地老細啲麵粉喇!

naruto said...

人地老細都知我識食,每年都會比D正野過我食,食慣咗,就知出面邊D係渣野

supageti said...

你咁偏食,點幫人試味呀?

naruto said...

意粉:
牛肉味﹣5星
海鮮味﹣0星

咪就係咁比分囉

Anonymous said...

咁啱嘅?我今日lunch就係同朋友食鼎泰豐呀!

naruto said...

black lab:
真係嘆!今日唔駛開工呀?

Anonymous said...

Actually 係尋日lunch。唔嘆呀,得一個鐘咋,食完就開工。幸好我地早去,唔駛等位。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...