Saturday, February 21, 2009

慶祝

海嘯殺到嚟,十一月仲講緊接單成績有進步,十二月即仆到盡。。。公司即時裁走幾個同事,心情難受,保得一個得一個;所以對於上星期嘅會展,事前做足準備,比足心機度橋,計哂十萬個可能性,因為唔希望自己或隔離嗰個成為下個被裁嘅目標。。。


結果成績今日正式公佈,僅僅再好過上次十一月嘅紀錄,真係超超超超超開心,老闆仲開埋香檳慶祝,一開六枝,配埋士多啤莉,好味,添飲再添飲,結果成朝做野慢吞吞。

今次事件我個人有個得著,就係要做一定做到;
由第一次會展只識執枱做阿四,到上次派catalogue拉客比同事,到今次熟讀資料,拉客兼sell埋,最終做到兩單(一單朋友介紹),另外嗰單個客真係唔識㗎喎,做成嗰刻開心到吖!(不過我無佣分,所以送咗比其他同事)

不過三月又有會展,今年要打七場硬仗,各位唔該提供D減壓嘅方法

8 意見:

Ogake said...

先要恭喜你啦~ 你去sell都有人撲埋來~ 可能見你個樣好誠懇呢~ 繼續努力~ 下次多幾單啦~

減壓? 狂食野~ 之後即刻訓覺~~ 無晒壓力~

Anonymous said...

真係好戥你開心呀 ^^
不過唔好俾咁大壓力自己
如果有事情諗唔通
試下放低佢先 轉換一下環境
返轉頭就會有新idea架啦

Anonymous said...

如果跟"柯嘉茄"嘅做法...
大叔肯定變咗"倫永亮"囉~ XD
減壓...?會出去周圍逛逛街咁囉~
瞓覺都會...不過唔會狂食嘢

Leo said...

可能個客有睇你個扑,係你嘅扑迷!

減壓?多啲扑喇!

maymay said...

乜都唔駛講,讚下你叻仔先,恭喜恭喜!
士多啤梨配香檳,勁正呀~~

naruto said...

to all:
多謝各位,我自己一向都識解壓,買野唱K打波瞓覺都得,只係前連行街時間都無

卡臣 said...

好嘢吖!
減壓呢...我揀做運動
shopping太貴了

naruto said...

卡臣:
運動我太多藉口,有人迫有人陪會好D囉

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...