Tuesday, February 24, 2009

劍橋FEEL的早餐

我四歲之前住喺華富邨,所以留有深厚感情
屋企人得閒就會講番呢個笑話,話我啱啱識行嘅時候,爸媽帶我同家姐落樓,轉眼就唔見咗我,後尾發現我坐咗喺麵包舖門口執地下D麵包皮嚟食,仲食得好好味咁款。。。

而家因為公司近,每星期會過嚟食一次早餐,最鍾意嚟呢間。。。銀都冰室
覺得佢似層相識,會唔會當年就係喺到執麵包皮呢?


問老闆娘冰室開咗幾耐,答案原來同我同年架。。。
華富人口老化,成間都係伯伯嬸嬸,好有劍橋FEEL


每日開工前食個大早餐,心情會好D。。。今日食嘅係沙爹牛肉通粉+煎雙蛋,通粉賣相唔得,但其實好好味架


諗住搵日得閒番去尋根。。。

8 意見:

Anonymous said...

原來火影你鍾意執麵...包皮同埋食麵...包皮。

我都要食一個大早餐架,每朝。反而晚餐就食得唔豐富。

Anonymous said...

華富尋根可以搵我。:P
下次去華富冰室食,一齊坐我扮阿叔睇報紙,你就... 唔使扮都OK XDDDD


閃~

naruto said...

black lab
老師,敎壞學生呀

karvitz:
唉!呢D咪叫做人善被人欺囉

Anonymous said...

老師梗係負責教壞(嘅)學生啦,將佢地教番好嘛!
好學生就唔駛老師教啦!

(何以你覺得係壞呀?係唔係你潛意識心邪呢?hehe)

naruto said...

black lab:
我睇吓日本D老師點教你呢個壞學生

Anonymous said...

到時話你知丫!(密切留意我個blog!)

卡臣 said...

尋找隱世美食

naruto said...

卡臣:
蛋撻都得,其他好多都唔得架

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...