Monday, February 28, 2011

發燒下的雜談

星期四,日頭做野都仲無事,夜晚去奧海城準備睇黑天鵝,先去食碗牛河同三色冰,食完就開始手腳無力

睇黑天鵝,越坐越凍(套戲都會另你凍多兩度),戴哂帽同頸巾,番到屋企食埋上次食剩嘅感冒藥開埋暖壚就瞓

星期五早上,一覺non-stop九個鐘,起身,全身流汗到濕哂,瀉左兩次,沾寒沾凍,下晝睇醫生,輕微發燒,但食左藥又OK番喎

星期五晚,約左ogake,artman等食飯吹水,因為好耐之前約定,見無乜事,決定去,最多包密D

飯後番屋企,落巴士,行番屋企途中,街道嘅平衡線放射線斜左,個世界Y曲左喎,D微風吹埋嚟,透入肉,骨都感受到,難受;我一定係發緊燒啦~

番到屋企,量下先,103.8;突然覺得好肚餓(我夜晚係好少肚餓㗎),淥左個麵,食藥瞓覺

星期六朝,完全無事咁喎,係瀉左一次啫,兼且藥入面有止瀉藥,應該無事啩;咁就出去睇大和號啦,揀左the one,間戲院好靚呀,入場嘅時候,地球未爆破之前,我先要去爆第二樣野,好彩,the one戲院個厠所無論設計,環境同衛生都一流,先令我可舒舒服服睇晒太和號

星期六晚,表面真係無事喎,但食左藥,wing下wing下,覆blog時明明見到係意粉,意然打左maymay,證明食藥後係唔可以覆blog架

加插一單恐佈野。。。近一星期,右邊下巴有一條鬚超粗,頂到個毛孔紅哂都出唔到嚟,試過用手幫佢拉出D,唔得,用較剪剪又唔得;
睇太和號時(因為有悶場),用手刮下刮下,用指甲拑左幾次下,“斜”出左一條成粒米咁粗但長過一粒米嘅鬚出嚟,現場太黑,睇唔清,是旦放落衫袋;完場時行街醒起,摷下個袋,竟然摷到,真係好粗,同朋友講,佢話:“哇!黑天鵝呀”(有睇應該明我講乜),我嚇到跌左條毛;夜晚番去照下個背脊先。。。

20 意見:

Tat said...

你睇咁多戲,出入咁多戲院,可能惹埋D「人流感」。

卡臣 said...

保重身體呀

l.minor said...

因為你太忙,今個星期休息下啦~

unknown said...

大叔,天條回暖,你身體都會好留好多!
我下下下星期放假,食個飯啦!10年冇見喇!!!

largeheadboy said...

都叫你讓一兩張戲飛過我喇~

naruto said...

Tat:
我已經盡量唔掂野架啦

卡臣:
保緊架啦,多謝

l.minor:
唔使搵錢食飯呀?

馬田亨:
好,十年前係清朝咩?

largeheadboy:
“室”頭對上就“比”

星若 said...

你個背脊點呀?

TY said...

大叔, 小心身體呀! 你年紀唔細, 病就唔好成日周圍走啦!

Car said...

LOL 對唔住...我真係覺得 the last bit 好好笑

naruto said...

星若:
背脊係無事架

TY:
你年紀唔細。。。。唔好講到好似老到入左老人院咁好喎

:)
好笑咪好囉,但last bit即係邊bit?定係last咇?

瘋膏 said...

Take care

naruto said...

瘋膏:
一向take緊架啦,多謝

L L said...

病就要戒口戒動戒色戒....

總之乜都要戒,唔包括藥同休息!

Ebenezer said...

你病仲入戲院玩毛毛?

邪留丸~ said...

多啲休息喇...
年紀唔細喇,要愛惜自己先得架。
唔舒服,仲周圍走...

naruto said...

laulong:
已經好聽話架啦

Ebenezer:
好似好番嘛

邪留丸~:
今日咪無出過門囉

Leo said...

讀完呢篇卜,我明白到有好多事情係唔可以勉強嘅......囉!

naruto said...

Leo:
係呀,我都明

我希望以後分開中啦,睇得咁密加埋工作同病,攞苦嚟辛呀

Leo said...

哈哈,我講嘅係你數漏咗嗰樣呀!

新鮮人 said...

好好休息,
病就唔好周圍走囉!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...