Thursday, September 9, 2010

9月功課﹣城市密碼 D-N

繼續城市密碼...今日呢堆好滿意

D/去海港城影夜景,額外收獲係鐵閘嘅門柄。 E/華富邨嘅鐵絲網。 F/台灣街燈。 F/華富邨公園欄杆


G/G係最後一個影到嘅字母,最難影,差D因為佢爛尾;地點係新開嘅中山紀念公園。 H/至愛嘅一張,青馬大橋。


I/我屋企。 I/大澳燈柱。 J/西環某大廈嘅生銹鐵閘。 J/北角天橋


K/白泥磚牆。 K/白泥廟前一張倒轉嘅櫈。 L/北角天橋。


M/華富海邊。 M/中環。 M/海港城天花。


N/台北街燈。 N/愉景灣貨運碼頭。



鍾意邊張?

下星期繼續

11 意見:

Tee said...

讚!

卡臣 said...

H 最靚

第二個J 夾硬啲喎

G 就要撞手神

Maisy said...

咁都畀你諗到,好厲害。
鍾意J的爛鉤,M的欄桿。

Leo said...

愉景灣貨運碼頭???

largeheadboy said...

我鍾意 E~

ayclui said...

我鍾意M/中環。

星若 said...

本來想等齊A至Z才留言,但忍唔住要先比5個like !! 很喜歡E及K/白泥廟前一張倒轉嘅櫈。

l.minor said...

G其實係咩野黎呢?

我鍾意

G - 中山紀念公園
J - 西環某大廈嘅生銹鐵閘
N - 台北街燈

講開中山紀念公園,琴晚去打波經過,夜晚去都幾恐怖,因為又黑黑地,不過黑唔哂果隻,重要好鬼多人喎!

再加上d燈光...

naruto said...

Tee:


卡臣:
第二個J。。。少少啦,但我又幾like佢喎

Maisy:
J的爛鈎仲有個U版,出左J就無左U啦

Leo:
巴士總站行去另一邊,有個小花園,上去有滑梯,再向海行就見到。。。唔係貨運碼頭咩?

largeheadboy:
thanks

ayclui:
呢張。。。差D為影佢,走左架巴士

星若:
等齊?其他仲砌緊揀緊圖,要下星期喎,呵呵

白泥廟前一張倒轉嘅櫈。。。因為去白泥時,剩番GDK未影,所以一見到K,笑左出嚟

l.minor:
真係好多人,仲要笑得好大聲嘅細路,加埋燈光,燒下衣咁,仲有路過嘅donald。。。好驚呀

G。。。公園有幾舊藝術品,呢件係其中一件;當然26個字母獨欠G,我去到覺得直頭為我而設

l.minor said...

真唔真呀!?笑得好大聲嘅細路!?

naruto said...

l.minor:
係呀,”佢地“玩得好開心架

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...