Monday, September 13, 2010

噚日答案 / 粗心大意嘅乘客 (問題篇)

噚日答案。。。出人意表,係一架可樂車

答消防車嘅,咪就係信哂眼前嘅野,諗多D都懶,即係又天真又懶,呵呵~
答其他車嘅,無比眼前景象矇蔽,醒!
答中可樂車,你喺可樂做架?咁都估到?


﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣
今日嘅推理題。。。。
粗心大意嘅乘客(真人真事嚟架)

一個下午,搭小巴由西環去旺角;

上車,等客;突然前面有一乘客同司機講:有人漏左電話呀!

司機接左部電話,call總台話:我架車執到電話,如果有人打嚟問,話佢知個電話喺我架車度啦!

我諗:你都叫好彩啦,遇到好心乘客 + 司機。。。。

同一時間,隔離坐左個潮人打扮嘅廿來歲女子;

小巴如常開車到旺角,中途站時,女子落左車;小巴繼續行;呢個時候,我發現女子坐過嘅座位上有野遺下。。。

問題嚟啦。。。你估佢漏左乜呢?(小貼士:我最後無同司機講,怕醜;亦無執起佢,我唔會貪D咁嘅野,執左都無用)


(圖片中失物形狀經特別處理,本來唔係呢個shape嘅!)

42 意見:

Anonymous said...

衛生巾或胸圍

Bean'z Lam said...

又有女人漏m啊?

Ellen老師 said...

唔會係【小白】掛!

eric said...

化妝品之類。。
又會影埋相嘅。。

largeheadboy said...

都話係純情咯~

該燴咯~

supageti said...

你都會怕醜?呵呵 ~~~ :p

ayclui said...

好玩好玩~ 不過今次難估d...
我估: 一條唔靚嘅皮帶

l.minor said...

圍巾,放係膊頭果d~~

naruto said...

to all:
暫時無人估中...

卡臣 said...

無乜頭緒....
...幸運符

仁 said...

鏡?

supageti said...

咁我撞下啦:胸墊 ~~ :p

Maisy said...

玩具?

black lab said...

最近好似話香港都有落吓雨,我估......雨傘啦。

ayclui said...

我再估:
一包紙巾/絲巾/手機套/化妝袋

naruto said...

to all:
都係無人中;

貼士:身體嘅一部份?

ayclui said...

呵呵呵, 一對砵仔糕/一條腰封

爛 铜 said...

口罩 , 唔該!

Maisy said...

假髮呀?

supageti said...

避孕丸?哈哈 ~~~

naruto said...

有人非常非常接近,可唔可以再準確D呢?

supageti said...

避孕套?唔係啩?

naruto said...

supageti:
有人好接近,無話係你喎

爛 铜 said...

口 唇膏,唔該!!!

路人甲 said...

乳貼
BTW 火影大叔你今日下午有無去過Agnes b gallery??

naruto said...

爛 铜 :
錯哂呀

路人甲:
乳貼係錯嘅。
Agnes b gallery我今日真係去左喎,你係邊個?

路人甲 said...

火影大叔正如同我個名一樣,我係一個路人甲,今日你係我身邊行過你都唔知.

naruto said...

路人甲:
唓,有幾多人啫,上面得兩個人

路人甲 said...

火影大叔我地係條街到擦身而過架

路人甲 said...

絲襪

supageti said...

即係砵仔糕/腰封/口罩/假髮啦?

naruto said...

絲襪。。。錯

即係砵仔糕/腰封/口罩/假髮啦?。。。。身體嘅一部份,點會係口罩呀

邪留丸~ said...

駁髮OR頭飾?

supageti said...

身體既一部份?賴低晌小巴?好恐怖!棄權去覺覺豬 ~~~

naruto said...

邪留丸~ :
B。I。N。G。O

竟然會係你,不過Maisy其實已經算啱架啦

邪留丸~ said...

獎品呢...?
大叔~

naruto said...

邪留丸~ :
無話有獎品喎!

邪留丸~ said...

唔制~
=3=

Maisy said...

開頭睇到係「身體一部分」,不知幾驚嚇,後來都估係假髮、假牙、假眼睫毛、假指甲之類:)

做乜對住d假髮會怕醜?

naruto said...

Maisy:
你睇今晚篇張相;我第一反應噏唔到佢係假髮。。。。

Maisy said...

咁得一撮,又真係幾惡搞

naruto said...

Maisy:
我諗比番佢都無用啦

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...