Sunday, September 19, 2010

笑笑小廣告 續集

咁都有續集。。。

1/食字。。。。hot榨,咁都作得出,難聽!阿winkie見自己張相隔離寫住豪華臀唔知有乜感覺呢?


2/老師。。。。又係補習老師;一個補習老師,竟然以鬼馬作招徠,咩野世界呀?


3/蚊患。。。。張poster講食環署職員滅蚊,下,用手捉?真係辛苦哂!咁就知佢地效率有幾高!


4/見工。。。。可能我講過:雖然做freelance,但如果有份工有挑戰性嘅,都會番工架﹣﹣﹣ karvitz send呢張野比我;

wow, good job!

講到呢度,唔講啦,我去見工!

10 意見:

Ellen老師 said...

祝見工成功!

naruto said...

Ellen老師:
我祝你鬼馬

卡臣 said...

有乜嘢去服務大便?
夜香婆都絕跡啦
化糞池呀?

Ogake said...

"去大便"已經係job duty, 岩晒你啦!!你日日都做緊返工既野之麻~

eric said...

蘭花捉蚊手,喺絕招嚟,你唔識貨喎。

要大便就大便,都唔喺易㗎。

naruto said...

卡臣:
可能係服務D客戶大便呢

Ogake:
要留番去上水先可以工作

eric:
要大便大,要小便小;好有挑戰性

ayclui said...

呢個笑笑小廣告系列我鍾意睇啊~
鬼(五)馬(六)老師似肥仔聰...

naruto said...

ayclui:
無料啦,無第三集

l.minor said...

大便份工,你唔好同我爭!!!

naruto said...

l.minor:
空缺係大量呀,可能我地係同事呢

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...