Wednesday, September 22, 2010

與卡臣的對話

卡臣宣佈暫時封筆後,睇blog悶左好多呀,唯有去佢最後一篇blog果度留言撩佢快D出山啦,留留下,越留越廢,睇下今日講D乜。。。好睇過平時寫野呀真係。。。

前文。。。無啦啦講起伊索寓言>姨索寓言>姨索預言,睇下以下精華版,無刪剪全文請到呢度觀賞。。。


繼續。。。



真係廢鬥廢

24 意見:

Tat said...

與臣對話之姨姨筆寫?

太長啦,係咁意睇過吓,極無聊,不過真係好嘢囉,有人同你顛。

邪留丸~ said...

想點呀...
你哋...
= =

largeheadboy said...

正呀!

話時話,上個禮拜(定再上一個禮拜)喺銅鑼灣見到卡臣~

maymay said...

真係得閒呀你兩個,不如合作開廣告公司啦~

supageti said...

咁多字無心機睇 ~~~ @@

瘋膏 said...

好嘢喎, 都幾攪笑。
決戰C禁之巔的feel。

卡臣 said...

時近中秋,公司holiday mood咁濃
難得你肯花時間同我顛,太好了
一個下午又過寺了

你食字同轉數咁高,佩服佩服

被你撩兩嘢,出出山先
不過又好快收埋

最後,你呢篇真係art blog之選
呃blog之最

largeheadboy
我上個禮拜真係在CWB
下次叫聲我
等我打個招呼先

naruto said...

Tat:
呢篇字字珠璣,你話我無聊,激氣,激到標X呀

邪留丸~ :
又真係唔知想點喎

largeheadboy:
你好野喎,我諗我撞到未必認得喎

maymay:
而家咁世代攪生意,危呀

supageti:
啦啦啦,少字又話我呃blog,多字你又無心機睇,難服侍呀?

瘋go:
C禁之巔。。。。睇嚟你都深藏不露喎

卡臣:
我咪又係已經趕哂D job,等放假

l.minor said...

追你地呢篇野,都用咗十五分鐘睇呀!

naruto said...

l.minor:
使唔使十五分鐘呀?

不過我地寫左幾個鐘,咪比下面用15分鐘囉

CH Mak said...

笑死

naruto said...

CH Mak:
呵呵,多謝你笑死

Coffee said...

好睇好睇!唔好俾佢停!
鳴門、卡臣繼續呀!

black lab said...

喂~ 其實卡臣都唔係完全乾塘呀!以上咁多個stories都吸引呀!
不如大叔你抵諗啲,幫佢手一齊作吓啦!反正你又咁多「橋」。

naruto said...

Coffee n Tea:
繼續?唔係日日都得閒喎

black lab:
佢乾咩野塘呀?仲有大把啦,使鬼我幫咩?

Tat said...

標童、淚、屎、尿、血?

naruto said...

Tat:
All of the above

unknown said...

唔記得左講句~中秋節快樂呀大叔!!!!!!!!

naruto said...

馬田亨:
大家咁話

largeheadboy said...

我間唔中都見到卡臣架,聽日唔知會唔會都喺文化中心見到佢呢?

naruto said...

largeheadboy:
明哂!

卡臣 said...

Black lab

我dry dry 哋

largeheadboy

你...點..知..我...會..去..TST..架..?

largeheadboy said...

卡臣,今日見到你我會同你揮手架,記得同我 say hi 呀!:p

naruto said...

卡臣:
你當人儍架咩?

largeheadboy:
當呢度留言版呀?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...