Sunday, September 26, 2010

小南國

繼續食評。。。。以前成日食(中環店),但越做越差,無去好耐;

對上一次食北京果間,好好食;路過沙田要食晏,見有間喺度,就食你啦!


小籠包OK,肥油略嫌多;
炒麵又係,油實在太多啦
担担麵呢,都係喎,又係衰油多喎
腐皮素卷,最正係你,全靠有你,先可以清左口入面肥冧冧嘅感覺

中國菜之中我最愛上海菜,我鍾意小籠包,酸辣湯,炒拉麵等等,但好多時都係太肥膩;


各位,有好食嘅上海菜,唔該話我聽。。。

15 意見:

maymay said...

小南國唔駛再去啦,中環果間一樣唔掂,滬江嬴佢九條街。
我都好喜歡吃上海菜,沙田霸王山莊初期唔錯,依家又係走晒樣~>_<
"有好食嘅上海菜,唔該話我聽"x2

l.minor said...

淨講小籠包,我首選尖沙咀的鼎泰豐,點解鍾意?唔"痴"底,有肉味,唔會散,應該唔會介紹錯!神級小籠包是也!

其實我食開d上海野都好油,所以麻麻地上海野~~

ayclui said...

油冧冧我一定唔得...
"有好食嘅上海菜,唔該話我聽"x3

kateyip said...

唔洗講翡翠拉面, 大叔一定食過啦~~~
碎豬手, 沖油餅... :p

naruto said...

maymay:
滬江都係一般咋,上次個酸辣湯係就知啦!

l.minor:
鼎泰豐小籠包,我都鍾意...

ayclui:
油冧冧同上海菜掛左勾

kateyip:
翡翠都係咁上下

Tat said...

大叔,係度借口聲,你幫BEST ACTOR買個本天書係咩名呀?

naruto said...

Tat:
我唔記得書名:(

商務買,封面有粉紅色,無閃閃令封面,唔算厚(方便郵寄),入面有影相地點介紹,好野嚟架

Tat said...

唔該晒

你果然係睇圖唔睇字....哈哈...

supageti said...

我都鍾意食上海菜,不過依家真係無乜邊間好既,聽講台北既三分俗氣(賣上海本幫菜)很好吃,我已經做晒資料搜集預備下次去台北一定要食 ~~~

naruto said...

Tat:
無得還口,中point

supageti:
我已經做晒資料搜集預備下次去台北一定要食 ~~~.............good

我又有得跟

邪留丸~ said...

佢係樹咁耐都未試過...
但再俾你咁介紹法...
唔去試lu~~~~

naruto said...

邪留丸~:
你果頭都無乜好食

邪留丸~ said...

講得無錯!!!!
仲係貴到七彩...

唉...

largeheadboy said...

小南國香港未食過,上海嘅就食過,印象唔錯架。呢度我就寧願去鼎泰豐 lu~

naruto said...

邪留丸~:
無錯

largeheadboy:
鼎泰豐...我寫緊:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...