Thursday, September 16, 2010

銅鑼灣有條秘密通道



又睇下呢樹你嚟過未?
1。世貿旁有個停車場入口
2。再落有條隧道,有好多喉管,又有人放狗,去邊架呢?
3。究竟係乜喉管嚟架呢?
4。SEA WATER RETURN... 咪即係酒店return嘅海水,咪即係C水?
5。到出口啦
6。扶手用鐵做,有扭花,英國貨喎!


出嚟,原來係避風塘,隔離係炮台,原來有條咁嘅通道架~


其實係咪好少人知?定係我大鄉里?

35 意見:

13elle said...

知道左我諗有5,6年 :)

陳娃 said...

我細細個已經知 . 好明顯你係大鄉里 !!

supageti said...

無錯 ~ 你係大鄉里 ~~~

casper said...

我住左7年cwb, 都係前排先知!!

路人甲 said...

十幾年前已經知道,行都行過好多次

Ellen老師 said...

我都唔知,點解要咁起呀?

邪留丸~ said...

我都唔知喎~

largeheadboy said...

我知道喎,仲行過添!
哈哈,大鄉里呀!

naruto said...

13elle:
你好野

WWW:
唓,你住正果度,知有乜奇

supageti:
你都知?

casper:
好囉好囉,有個唔知

路人甲:
點解會知架,行去睇放炮呀?

Ellen老師:
我覺得背後一定係有一個可歌可泣慘痛嘅故事嘅

邪留丸~ :
好囉,又多一個陪

largeheadboy:
妖,最唔忿氣你都知

karvitz said...

我真係細細個就知喇

naruto said...

karvitz:
懶醒,整多士啦你

卡臣 said...

我唔知呀

今年除夕你去鳴炮啦

naruto said...

卡臣:
即係去放屁呀?好似要嗚幾野架喎

ayclui said...

大叔, 我撐你...我都唔知 :)
第一張相好有"哈囉喂" feel 喎~

l.minor said...

唔知喎,我都係大鄉里!

你去果機做咩?去放貓呀?

naruto said...

ayclui:
咁驚?似哈囉喂?而家關番門未架,未關我唔講呢D野

l.minor:
我去。。。影相囉

maymay said...

我係大鄉里

樓梯扶手好特別,不過扶落去唔會舒服囉~

naruto said...

maymay:
幾百年歷史架,好野嚟架

supageti said...

我真係好耐之前已經知,因為當時好有興趣知道點樣行過去鳴炮果樹 ~~~

black lab said...

唔好意思...我想話,其實我都知。

又係以前帶團嗰陣去過。

Maisy said...

我都知,有人帶我行過,但有一次我自己去,就搵唔返個入口。

TY said...

我知! 不過都係因為之前去狗公園放狗既時候至知! 所以知左三幾年者!

naruto said...

supageti:
咁有無睇過鳴炮吖?

black lab:
帶團?帶咩團?浴袍團呀?

Maisy:
係咪咁多人知呀

TY:
放狗知就唔奇,前排果邊仲有個狗公園

supageti said...

無睇過鳴炮,有睇過鳴門 ~~~ :p

Ellen老師 said...

我都睇過鳴門~~

phyllis said...

下...我而家先知喎...@@

ayclui said...

意粉同大叔過招, 好睇~ :P

Ogake said...

我都知好耐啦~
你知我係D high tea人~ 我去過遊艇會食野~ 咪係咁行過去架囉~

largeheadboy said...

今日好開心呀!哈哈!

Billy said...

唔知呀..好少過海

Tee said...

我上年同朋友遊船河先知,都有大鄉里狂影相。

naruto said...

supageti:
鳴門好睇過鳴炮

Ellen老師:
我照鏡時都睇過

phyllis:
多謝你唔知嘅一票呀

ayclui:
呢度唔係戲院呀

Ogake:
扮high嘅人吖?

largeheadboy:
踩多一 腳㖭

Billy:
唔知本來就係正常

Tee:
當時條渠有無野漏出嚟呀?

Low b said...

I also knew about it last year...even I live in CWB since last year...so u are not 大鄉理...No worry!

naruto said...

Low b:
多謝撐我:)

kateyip said...

世貿旁有個停車場入口 <--我都唔知响冰喎 !! 係條街定世貿入面架 ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...