Monday, September 20, 2010

想月

中秋先嚟打風,無月賞啦,大家一齊想月算啦!

今日想講下月餅廣告...

有無數過一晚出現幾多個月餅廣告?多到吖,證明呢舊餅有幾好賺;代言人仲越嚟越多,但今年唔見左家燕媽媽,有D失落㖭!

蹈香無明星,sell溫情,我buy喎!


美心呢,kelly繼續做代言人,但單睇呢條,同舊年真係無乜分別,除左舊年佢大肚


冰皮拆開第二個廣告,仲要分三條,真係多budget,勁呀!呢三條走攪笑形式,你buy唔buy呢?


鉅記殺埋嚟爭餅食,蔡瀾出手,會搶走幾多客仔呢?


大班冰皮,其實係舊片,呢條同老豆打機,仲有條翻版麥玲玲玩跳舞機,concept同個image我都唔buy,話唔老餅,但拍到咁娘,買就真係老餅


奇華,遲左70年我真係唔明乜解;但電車廣告用黑底托志偉,心悠就真係影得幾靚


聖安娜今年有蘇絲黃,我又覺得幾搶同中market,應該會搶到一批師奶客源


冰皮,我好buy佢果句(D餡咁騎呢,點食),冰皮餡有時有D得pat jam,好難食


講左咁耐,投票啦;以上邊個廣告最吸引你去買?


邊個廣告睇左反而唔想買?

12 意見:

chor said...

我都好掛住家燕媽媽...名古屋呀~燕窩~月餅~低卡~好食~健康~又fit啲~~~

ayclui said...

大叔: 點解無得投唔買嘅?

supageti said...

none of the above ~~~

supageti said...

不過我好記得奇華個紙盒,細蚊果時最鍾意用針沿住個啲圖案拮窿做燈籠 ~~~ those were the days ~~~ :)

l.minor said...

見到阿蘇都唔想食,重有,佢本身都唔鍾意食甜野(有睇下佢d節目就知),所以好假囉!聖安娜真係搵錯人!

卡臣 said...

投了票

我唔喜歡陳慧琳
廣告中成個人痴痴呆呆咁

食字最喜歡
可能有那種DNA啩

Billy said...

唔鍾意蘇絲黃 :(

naruto said...

chor:
家燕媽人氣不再啦。。。。

ayclui:
等人送呀?

supageti:
我無見人咁玩過喎

l.minor:
係咩?佢唔食甜架,我真係唔知,因為無乜睇佢節目

卡臣:
我覺得食得唔夠過癮囉,你D好睇D

naruto said...

Billy:
好多人都唔鍾意佢架啦,但係佢又紅得起喎

supageti said...

無理由喎 ~ 你同我差唔多年紀咋喎 ~~ 我估 ~~~

naruto said...

supageti:
差少少架都,所以無見過

我玩D燈籠呢,用電芯架,呵呵

black lab said...

「(遲咗)70年」係想表達個牌子有70年歷史呀。以我嘅理解,條片係想表達曾先生喺個牌子啱啱開始生產嗰陣去買,然後穿梭時空拎番嚟現代送禮。
多謝介紹咁多月餅廣告,呢啲係我得閒都唔會去YOUTUBE搵嘅嘢。
迎月快樂!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...