Wednesday, September 15, 2010

轉行?

兩個星期前,阿fun問:有個國際性選美要佢幫手,搵一個澳門小姐過去參加,budget有限,想我幫佢影張造型照寄比大會放網頁;
我:錢唔係問題呀,我無架撐,張相又咁重要,驚喎!(但其實我好恨影)
心諗:以前做美指跟影相,燈點放,放幾多盞就識,但真係用啦喎,盞燈點開都唔識喎。。。



結果,我嘗試搵攝影師朋友借器材,佢唔止肯借,仲教埋我點用,兼可以到場幫手set野,仲話一早覺得我可以入行;

話咁快就星期六,上晝攝影師先到中環holy brown影相兼拍片,人對我好,我對人好,我去義務幫手,原來最大幫忙係。。。食物一拎上嚟影兩張就變垃圾,食得就食左佢啦,結果係我好飽。。。。拍攝其間已經知佢套燈點用,下晝就到影靚女啦!


本來攝影師叫我操刀,佢後面執生,但諗過,為澳門小姐前途著想,佢做主,我做副,佢先影到“中”嘅相,先到我上場,咁樣會安全D。。。。。

太緊張,阿女亦太green,自覺表現麻麻;但番嚟睇番D相,又OK喎!下次可以膽粗粗自己嚟;係時候添枝燈啦!


諗番起,其實畢業後第一份工係見攝影助理嘅,但無請;如果做左,條路會唔會唔同哂呢?



阿女參選詳情請留意隔離選美台(即係阿fun個blog)

19 意見:

Fun said...

無言感激!

Leo said...

咦兩台聯播喎!勁!

嘩影咁多食咁多呀?焚化爐呀你?

呢間啡店好似時常好冷清,唔知捱到幾耐呢?

影影下阿女,你會唔會餓起上嚟嘅話又食埋佢呢?

largeheadboy said...

朋友多真係好啊!
撈多樣吖,我撐你!

ayclui said...

有女"目及", 又有得偷師, 真係爽歪歪呀~
朋友多真係好啊 x 2

naruto said...

Fun:
客氣野唔使講:)

Leo:
cupcake食唔到咁多,但杯士多啤莉香蕉沙冰,真係好好味

我果日去佢又好多人喎,平時無人架咩?

影影下阿女,你會唔會餓起上嚟嘅話又食埋佢呢?。。。唔會

largeheadboy:
點撐先?

ayclui:
有得偷C。。。好緊要呀

l.minor said...

朋友多果然著數過人呀!

有女"目及"事小,有相影先事大呀!

都話你高手,平時snap下就用細機,真係影野先出手,俾個字你 - 堅!

naruto said...

l.minor:
喂喂,我都係用我部GF1咋喎,無換機呀

maymay said...

可以將興趣變成職業,真係好!
我呢.....其實唔鍾意計數架

l.minor said...

naruto:
咁先高手囉,GF1巳經影到人機合一!不過GF1真係好野!

l.minor said...

樓上:
我都係咁話,可以將興趣變成職業,一定做得好開心,我都唔知幾唔願意做而家呢份野,不過有時為兩餐...真係...

naruto said...

maymay:
咁我知興趣係職業真係好幸福嘅,我珍惜架

l.minor:
我部GF1跟身架,真係人機合一呀

其實我無問過其他人,但讀書果陣無諗過將來想做乜而選科架咩?可能最後唔得,但叫做爭取過吖?

你做乜架?

l.minor said...

我係做最沉悶的工作 - IT,聽完係咪都覺悶呀!

我讀書係”油麻地”,所以邊度收我,就讀咩,戇居居咁...最後收我讀IT,所以走咗條不歸路...

best actor said...

如果轉行﹐唔該幫而家D歌手影過D見得人o既專輯封面相﹐唔該﹗好懷念毛澤西o既時代。

火影又出動幫人﹐好夠義氣。 :o)

卡臣 said...

早就有資格做攝影師啦
創作人多方位嘛
一於諗諗佢
我諗你的client會滿意

Rempei said...

嘩~~衰野吖~~咁正唔出聲!!!
(細細聲)Send D 相黎吓吖:p

naruto said...

l.minor:
IT都唔夠會計悶;不歸路咁大獲呀

best actor:
我邊有咁本事吖!

咦!竟然識毛澤西;收左山啦!

義氣有乜所謂,唔值錢嘅!

卡臣:
而家想client滿意係控制唔到架

Rempei:
使唔使唱通街~?相留番阿fun出啦

星若 said...

只要做到多快好省平靚正,client 就會滿意! :)

naruto said...

星若:
已經係架啦。。。

Leo said...

cupcake食唔到咁多,但杯士多啤莉香蕉沙冰,真係好好味<--食唔到可以外帶!

我果日去佢又好多人喎,平時無人架咩?<--我多數傍晚路過,好清靜架囉!

影影下阿女,你會唔會餓起上嚟嘅話又食埋佢呢?。。。唔會<--信住你先!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...