Sunday, September 12, 2010

同大家玩個心理測驗

問題一:圖中呢架係乜野車?


如果你答案係(消防車)請答問題二,其他答案嘅請答問題三;

問題二:佢地係出發去救人定係番緊消防局?

問題三:唔係消防車,咁你覺得係乜野車?

想知心理測驗結果,請唔好參考其他人答案;寫低答案喺留言,聽日開估答案兼同你地分析。。。

火影相士 上

22 意見:

Karvitz said...

有分析咁犀利

我估運汽水的車

星若 said...

路政署的車, 四圍去修理街燈。

Ogake said...

我見到醫管局既標誌~ 係咪運送病人既車?

Billy said...

劈樹的?

black lab said...

我認為唔係消防車。雖然好似。
細心睇,一來消防車車頭高d,二來嗰條唔似雲梯。

我估係某普通貨車,運送緊兩條梯。

supageti said...

運梯既貨車。

卡臣 said...

工程維修車
車主好侵略性,將車油上紅色
司機揸車講電話
有點兒反叛

KennyT said...

貨車﹐載建築材料﹐如﹕木擔架(木梯)﹐的貨車

maymay said...

工程車

naruto said...

Karvitz:
係呀!我轉行

星若:
紅色嘅路政署車?

Ogake said...
醫管局logo...好一個中我計嘅笨蛋

Billy:
劈樹?呵呵

black lab:
咁有見地,睇下點

supageti:
運梯?

卡臣:
咁你都睇到?

KennyT:
啱唔啱呢?今晚開估

maymay:
你會估啱?呵呵

ayclui said...

普通貨車,運送緊兩條梯 x2

車上邊2條梯好削, 唔係消防梯,
車入邊2條友好削, 唔係消防員.

eric said...

唔喺消防車,車上嘅冇著制服。
維修電線/街燈/要擒高擒低嘅嘢。

不過呢嗰據稱喺心理測試,答啱答錯都唔喺重點啦。

naruto said...

eric:
答啱答錯都唔喺重點....smart

naruto said...

ayclui:
2條友可能個樣削,但好大隻呢
條梯都係

Maisy said...

無人估消防車,咁我估消防車。
有些地方似消防車,例如車頂盞紅燈,但好似比消防車的紅燈細,而車後面見到有乘客,消防車好似唔會見到乘客的,但貨車的乘客又不會咁樣坐,我估係一部特別用途的消防署的車。

醫管局個標誌好似唔係架車度出現,似係背景商店的標誌。

Ellen老師 said...

簡單D......番緊消防局

eric said...

其實同民建X葉國X議員有冇關喺呢。咁啱又喺維修工程。

naruto said...

Maisy/Ellen:
終於有人估消防車.hehe

eric:
呢句送嘅...冇關係

largeheadboy said...

我都好純情,我都係估消防車~

naruto said...

largeheadboy:
純情,呵呵!

Sun Sun said...

原來我都係走純情路線嫁, 我都係消防車啊!

naruto said...

Sun Sun:
個純字會唔係金字邊架?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...