Sunday, September 5, 2010

休息三個月?

比個問題大家估?香港地舖租超貴,有乜野舖頭咁薑可以休息三個月呢?



聽日開估

20 意見:

卡臣 said...

無理由講緊賽馬吖?!

投降啦我!

臨尾撞一撞先

我撞:學校小賣部

maymay said...

通常賣蛇羹同埋大閘蟹都可以咁夠薑

l.minor said...

我淨見過有間野,一個月只會開20日工,另外個10日放假,唔做生意!

樓上兩位:
我對你地五體頭地!咁樣都諗到...

eric said...

賣蛇羹X2
火鍋店。

Bean'z Lam said...

擺明做學生生意。

best actor said...

一樓一鳳 / 一樓一龍﹖

naruto said...

卡臣:
學校小賣部 一票

maymay:
賣蛇羹 一票
大閘蟹 一票

放假三個月,答案會唔會係maymay呢?

l.minor:
果間咩嚟架?介紹下好喎

eric:
賣蛇羹 二票
火鍋店 一票

Beanzzzz:
做學生生意 一票 (範圍咁闊架)

best actor:
一樓一X 一票(我個blog好乾淨架)

ayclui said...

好難估...我估旺角果D專做學生生意嘅影印鋪...

naruto said...

ayclui:
學校小賣部 一票
賣蛇羹 二票
大閘蟹 一票
火鍋店 一票
做學生生意 一票
一樓一X 一票
學生生意嘅影印鋪 一票

緊張呀!

Maisy said...

類似學生食堂的快餐店?因為食物唔放得耐,所以暑假乾脆休息。

Billy said...

學校Canteen?

naruto said...

Maisy/Billy:
當你地一樣啦....學生食堂 兩票

eric said...

"收爐"唔會用喺冇食物賣嘅地方掛!所以應該至少喺食肆。
學校裡面嘅canteen,如果喺中小學,我雖然冇喺香港住好耐,但喺六月應該都要返至少幾日學掛。大學嘅話,應該都有唔少summer course掛,無必要收爐。而且喺圖左下角好似喺二號A信箱嚟,應該喺街頭影嘅。
我實在太無聊,寫咁多做乜鬼呢哈哈!

naruto said...

eric:
見你咁認真,我感動到流涕

Rempei said...

咪係貴工作堂可以囉,但係拜託搞埋D手尾先吖唔該~~~:p

supageti said...

蛇王X果啲啦 ~~~

naruto said...

Rempei:
嗚!三個月無野我做

supageti:
賣蛇又多一票

卡臣 said...

臨開估前
我轉軑

我改投: 賣蛇羹

naruto said...

卡臣:
你咁都得呀!!

l.minor said...

果間野係紅磡,叫聯記川王涼粉,食四川野,據稱辣到跳舞,所以唔啱我,我食親辣野就好似洗完頭咁

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...