Tuesday, September 7, 2010

西環大變身

噚日答案:賣女裝;哇,咁買果D咪狗乸,搵你去啦真係~

﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣

西環大變身

搬嚟西環一年啦,呢一年,睇住D舖頭不停地一間執一間開,好忙,就知呢區幾咁急速發展;

圖中嘅相,如果你唔睇隔離D字,會唔會知佢係個泳池呢?哇!靚成咁,我真係熱切期待呀~


舊年係一個未有野嘅地盆,而家已經見到雛型


但有IN就有OUT;扒王之王,茶軒呢類連鎖都out,我幫趁開嘅文具店源發做左幾十年,上星期突然結業,有D唔捨得,唔知伯伯老闆去左邊呢?呢類懷舊店舖買少見少啦!

20 意見:

Ellen老師 said...

泳池~~~好得喎!

l.minor said...

西環而家有咩行呢?有機會過黎行下都好啊!另外,地鐵其實幾時通車呢?

果個完全唔似游泳池,完全係超越時空嘅物體

Tee said...

西環樓又升價百/千倍,羡慕ING

Maisy said...

我最多去到西營盤,有一處無乜人去的地方,我同d同事都鍾意有時放假約朋友去吃自助餐。

eric said...

嘩咁似太空穿梭機嘅?

邪留丸~ said...

乜嘢都變咗喇...
:(

星若 said...

舊式文具店仲有一間係北街口,希望守得住!

naruto said...

Ellen老師:
係呀,同我一樣

l.minor:
無乜野架咋,見議你可以去摩星嶺,或者跟住過數碼港或大口環影日落(已經唔係西環)

準備條超時空泳褲賀下佢先

Tee:
倍倍聲,好呀(發夢中)

Maisy:
即係邊樹?

eric:
一飛沖天去,一飛沖天去,小小穿梭機

邪留丸~ :
香港城市發展就係咁

星若:
北街口?唔覺嘅。。。

吉席就仲有一間,賣埋衣紙果種

卡臣 said...

個泳池好cyber feel 喎

舊店走
連鎖店上
少了份人情味

星若 said...

係卑路乍街那段北街,好似係鞋舖隔雜,門口有玻璃門的。 相對源發, 這店比較整齊。

naruto said...

星若:
咁吉席街果間勁D啦,仲有少量懷舊文具玩具賣

卡臣:
係呀,好似吉席街果間,我同老闆傾計;原來佢就係我細細個成日去果間文具舖果間,以前老豆做,而家佢做就搬左過嚟,但都廿幾年;我地以前仲住同一楝大廈。。。呢D咪人情味囉

supageti said...

公眾泳池畀你都唔敢游啦 ~~~ @@

Maisy said...

呢處,有匯豐卡有折,匯豐白金卡八折:
http://maisylam.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=2064239

naruto said...

supageti:
我成日游架喎,又唔係乜野身嬌肉貴

Maisy:
MOMO,我去過,食一至五嘅沙律自助餐

假日嘅,都可以諗下喎

black lab said...

個愛犬天地呢,其實係咪沿用舊舖個招牌呀?新老闆慳皮唔換招牌,都係香港常見現象喎。

堅尼地城新泳池好得!睇吓下次/下下次返香港有冇機會去游番轉先。

largeheadboy said...

間書局係咪去到近電車總站嗰頭呀?有啲印象喎!我以前耐唔耐都會浦下西環架~

naruto said...

black lab:個招牌我估都係咁解,但係咁都慳,仲要係唔LA間;爆笑

largeheadboy:
全對。
而家唔見你耐唔耐都會浦下西環嘅?

maymay said...

愛犬天地,可能即係歡迎攜犬入內選購呢~~

公眾泳池呢,有便便架~@@

naruto said...

maymay:
乜你覺得我會怕便便咩?

largeheadboy said...

對面馬路間珠記(定係妹記)茶餐廳仲健在嗎?
以前家姐住西環嘛~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...