Wednesday, September 29, 2010

我在堆填區的日子

講嘅係位於屯門嘅“環保園”,今年三月開幕;網上見到有人介紹,見好天就去左,去到至知原來要預約喎!好彩都比我入去參觀。。。


“環保園”分室內展館同室外花園,原意係摩登嘅建設同大自然係可以並存,但原來花園仲維修漏,唔對外開放。。。


我跟著果團係一班女學生,已經唔算嘈,但見兩個miss每個指令都要講幾次至有反應,就知而家做老師真難為;
館入面最壯觀嘅“景點”,一個模擬堆填區;當見到高過自己嘅垃圾山坡,真係會提醒到自己要更加更加環保;
呢三個”RE“,睇就簡單,要做到就要加油啦;好,我先嚟減廢,減少廢。。。。話


見班女學生未殺到,見有野玩,同快獸狂玩先


參觀完,行番出嚟,附近雖然多靚嘅花草,但其實隔離就係一個真嘅堆填區;導遊有講,呢個堆填區嘅垃圾係D膠樽,keyboard等等嘅垃圾,所以唔臭,但係已經就飽和,飽和又要再搵地,真係救命。。。


大家出分力啦

19 意見:

卡臣 said...

唔講我唔知
好介紹喎

突然諗起柬埔寨
街童在堆填區執垃圾變賣

Tee said...

終於今期無問題s,近幾期真難估。

嘩,第一張相標題可以叫做-'垃圾(堆中)的風釆)'。

naruto said...

卡臣:
等佢全面開放,開埋花園先去會抵D囉(雖然佢免費,仲要有贈品,呵呵)

我驚香港人D質數再係咁跌,執垃圾嘅日子真係可能會嚟

Tee:
唔鍾意問題呀?都無啦喎,問題無哂料

果張叫垃圾(堆中)的帥哥

Tee said...

唔係唔鍾意,估唔到留唔到言之麻。

陳娃 said...

好鍾意你同快獸影果張

largeheadboy said...

似個樂園多啲喎~

其實我地做幾多都無用
個正苦真係認真做多啲野應該仲好

supageti said...

我覺得依家普遍市民既環保意識已經高左好多,不過仲未夠高,政府真係要投入多啲資源加多啲力度 ~~~

naruto said...

Tee:
留言答:唔知囉

WWW:
多謝

largeheadboy:
做到幾多咪做囉

supageti:
靠呢個政府。。。xyzxb@#$

maymay said...

正苦淨係識得叫人停車熄匙,同埋幫趁買慳電膽....囉
應該首先叫正苦"減廢"!

naruto said...

maymay:
減緊D廢柴

l.minor said...

你唔講真係唔知有個咁嘅地方,係完全未聽過

快獸好耐冇出現,又係時候出現了

你同快獸一齊果舊野有咩用?廢物整出黎架?

naruto said...

l.minor:
其實我都唔知果舊野做乜?

因為我玩完(其實都唔知玩乜),導遊先叫班女學生玩,而我已走人

Ellen老師 said...

係呀!老師帶隊唔易做,有無興趣?下次帶埋你去體驗下!

邪留丸~ said...

其實減少購物,都係環保嘅一種囉~
買嘢之前,諗清楚~ :)

naruto said...

Ellen老師:
當然無興趣啦,未煩過咩

你會唔會帶隊嚟呢道呢?

邪留丸~ :
我今年直頭買得好少好少啦,全年買衫都係幾件咋

邪留丸~ said...

俾大叔
十個叻~
:)

聶秀康 said...

吾講吾知添!家下又知多樣野!堆填區有得遊!

kateyip said...

支持 !!!! 支持 !!!! 支持 !!!! 支持 !!!! 支持 !!!!
大叔唔影份贈品既 ???

naruto said...

kateyip:
一個普通嘅文件袋,唔夾其他相,所以cut左

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...