Wednesday, April 20, 2011

荔枝變阿sam

幾年前,曾經相約朋友去荔枝窩,點知中途落大雨,結果中途折返。。。
上星期五晚,揭下本本地遊嘅天書,見到荔枝窩,佢係咁寫嘅,從烏蛟騰去荔枝窩,約兩小時,而且只係評為“兩個力”(最難係五個力),見有小小攰,兩個力OK啦,結果。。。


12:10pm烏胶騰開始行,前後同三班人,沿路無乜路牌指示下,三班人一齊行錯路,越行越崎嶇,D路似無乜人行過,我同朋友決定回頭,其他人見我地回頭,佢地都跟。。。結果行番正路已經1:35pm;

行行行,最吸引係有個大竹林,同有條河


仲有好多牛屎,即係有好多牛啦


沿路無乜特別,呢隻花成個山頭都係


仲有濕地,但濕地唔濕,好乾,好耐無落雨


呢D梅花摏,方便過溪澗用,但幾條溪都乾左


紅樹都嗌救命啦


又話行兩個鐘到荔枝窩,唔計行錯路果個零鐘,我地都要行兩個半鐘至到三椏村(4:05pm);幫趁三椏村間士多餐廳仔,老闆娘話去荔枝窩仲要行45分鐘,仲要沿路出番嚟三椏村再行番烏蛟騰,天黑前唔夠時間出番去,唯有放棄唔去荔枝窩。老闆娘仲點條快D嘅路出番烏蛟騰,但又上又落,雖然真係個半鐘出到去,但好X攰呀!


荔枝窩,我地無緣呀~點解標題係阿sam?睇下圖


相簿。。。
三椏村士多個魚缸


凌空嘅花仔,其實係有個蜘蛛網


仲影到紅葉㖭


行到日落,攰呀;而家對腳仲痛緊呀~


預告:仲有相簿?新奇好玩又刺激,聽日一次過滿足你三個願望

13 意見:

卡臣 said...

不如叫samsung
= sam zone
去了sam 地帶

喜歡竹林張相

明晚kinder繽紛出奇蛋
經期不斷來

naruto said...

卡臣:
samsung...你好野,真係唔夠你嚟

竹林本來係放入相簿架

largeheadboy said...

烏蛟騰好耐之前行過,之後行咗去大埔,都幾好行下~

嘿,我唔只得三個願望喎!

l.minor said...

隻花ok喎,未見過呀!

你本乜旅遊天書呀,介紹下?等我唔好買

新鮮人 said...

雖然攰又辛苦,
但係好健康呀,
空氣又好喎,
吸多啲人都爽啲,
抵返哂啦。

卡臣 said...

我都係呀
唔只得三個願望喎
點先?

TY said...

咁你即係運左個吉?! 烏胶騰行返去烏胶騰?! 辛苦哂!
隻牛個樣好善良呀~~

btw, 你第一段寫"烏蚊騰"...:O

naruto said...

largeheadboy:
5個夠未吖?

l.minor:
而家無得賣架啦,放心;係壹集團出架

新鮮人:
chur哂氣,吸好多㖭呀

卡臣:
貪心

TY:
牛本來就係善良架啦

烏蚊騰幾好聽喎,唔改,呵呵呵

supageti said...

烏蛟騰我去過,荔枝窩我都未去過,呵呵 ~~~ 途中唔記得邊樹有農家菜食過喎 ~~~

naruto said...

supageti:
農家菜?我諗都係我去果間啦,無第二間架啦

ayclui said...

呢幾個地方都去過啦, 好彩係蝦子餅帶路, 唔會好似大叔咁甩"look"

largeheadboy said...

我好貪心,五個都唔夠~

naruto said...

ayclui:
唓!好叻咩

largeheadboy:
膚淺

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...