Thursday, April 28, 2011

我叫崩單單,我嘅志願係AV女星。。。

以下內容含有不當行為,驚嚇,色情,令人不安,請家長陪同觀看,仲有仲有,內容純屬虛構,如有雷同,實屬巧合。

大家“巧”,“喎”叫單單,姓“崩”架;“喎”嘅志願係。。。



“喎”嘅志願係一個“撮”名嘅AV女“腥”;單單,第一個單係單純,第二個單係最叻單打,多謝~


“喎”今日第一日”hi“工,而家要番工啦


第一場"hea"係”壞“景呀,落香“廣”呀~影多D自拍放上微博先


當街當巷就嚟,我怕“臭”架嘛,噢!也媽嗲~


咩野“難”主“腳”嚟架,“喎”咁索,拍拍下佢竟然瞓左,影你相先


D相同套“hea"出左街,我仲唔飛上”豬“頭變”瞓“凰?哈哈哈~


原來今日都係一個”誰家灶頭無癲婆“嘅故事,完~

14 意見:

卡臣 said...

哈哈!
過癮呀呢篇!
編導演俱佳
林蜂戲份少咗啲

naruto said...

卡臣:
你諗多左,無蜂蜂,蟬嚟架,hehe

largeheadboy said...

呢位呀蟬真係瞓身演出喎

新鮮人 said...

真係難為做編劇嘅你呀,
對於兩雙蟬都可以做出個故仔黎,
仲要鹹鹹哋添,
不愧係c文人呀!
萬歲!

l.minor said...

有訓身演出,不過無裸露鏡頭,唔收貨

naruto said...

largeheadboy:
係呀,打哂真軍架

新鮮人 :
得一雙蟬,無兩雙。。。

咁我繼續寫呢DC文嘅題材啦

l.minor:
要裸露呀,諗諗,諗諗。。。

(呢dou友真難服侍)

TY said...

大叔果然創意無限, 咁都作到一個完整既故仔...你應該係生果報做,應該有作為!!!

naruto said...

TY:
你都唔係第一個講囉,以前D同學都話我應該做娛記

Ogake said...

你係拍AV大導??

naruto said...

Ogake:
呢份工唔錯喎

ayclui said...

Good Job~

呢篇好得, 果幾句"也媽爹" 直頭有3D feel...

新鮮人 said...

我想寫個'隻'字,
誤寫了個'雙'字添,
俾你輕輕帶過咗了。

naruto said...

ayclui:
呢D玩野嘅blog你就話啱睇架喎

新鮮人:
兩雙仲要鹹鹹哋咪變左4P?我好保守架,寫唔出呢D故仔囉,呵呵

supageti said...

你又知人地做緊乜?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...