Thursday, April 7, 2011

塔門。。。尋找香港絕世美景

早上六點就左身,因為要去馬料水碼頭搭8:30am早船,全程70分鐘,就到塔門啦


一上碼頭就見好多人曬呢樣野,佢係塔門名物,去到邊都有人曬或者有人喺海邊採摘;本來深到近黑色,曬一次要再洗水,做左幾次就變左邊咁淺色,沖水飲有益喎,又話係海燕窩喎,岸上有得賣,$35細細包咋!我無賣,因為怕腥~


行一陣已經口乾,買枝咸檸茶同無冰奶茶解喝先,咸檸茶我推介


島上仲保留到好多瓦頂屋,香港少見,但顯然失修啦


沿路上就去到大草原,因為冬天實在凍太耐,所以唔多草;呢度有人露營,放風箏,夜晚又可以睇星,日頭又可以睇牛,正呀


上到頂,對住海天一色,咩野煩惱都無哂啦;下面有個石灘,落去探險先。。。


個石灘好難行,但有居民採摘紅菜,又見到近海D石有紅菜,於是去影啦,企喺塊乾嘅石上面,點知突然嚟個大浪,我機警地跳上大石,避過濕身,點知落番嚟都係跣親,手臂擦損啦,唉~(就係為左影右下果張一丁點紅菜跣親,所以點都要放呢張出嚟)


行番上草原,往塔門名勝“叠石”出發,沿住條靚步道上到山坡,有幾張靚靚觀景椅比你休息下


嚟到真係要坐下,因為個景係無敵海景嚟架



向下望就係叠石啦,企喺懸崖邊睇架喎


再繼續行去漁人新村,條步道越嚟越靚喎,個感覺似墾丁喎


睇下D水,清到見底架


原本只係需要行一個鐘嘅路程,因為行下影下,不知不覺原來行左五個幾鐘,見榕樹村有間海景茶座,即刻叫野食
老闆推介新鮮菠蘿冰,好掂呀,再加個鮮魷炒麵同炒飯,好味但咸左少少
本來一個客都無,我一坐低,竟然五張枱坐滿客,咩野事呢?
(早兩日篇燕子就係喺度影,佢地搭左巢,想見佢就要早D嚟啦)


搭5:30pm船番馬料水,時間啱啱好,船上係可以睇靚靚日落架

20 意見:

卡臣 said...

張張相的lighting都靚到爆!

l.minor said...

俾你寫一寫,又俾你了番條塔門引~

你影水見到底果d相,唔知以為你用咗偏光鏡影!

另外條步道真係整得幾好,上次去(最小兩三年前)都重係度整緊

有陽光,d相真係生猛哂!

塔門同白泥,應該配上香港の秘景稱號,今年一定要再去舊地重遊

Tee said...

我記憶的塔門是滿山都是牛屎"車輪包".

largeheadboy said...

好得咁喎呢度
望住個海發呆就啱晒我喇!

ayclui said...

樓上大頭, 你未去過塔門咩?
大叔, 影相還影相, 要小心d先得o架, 海邊有石冼親跌倒好大劑o架~

新鮮人 said...

風景好靚,
你拍得都靚,
會去玩吓。

我細個就係住係馬料水的,
逢星期日朝早都聽到啲人係碼頭叫"去塔門行快啲啦, 就開船",
不過我自己一次都無去過,
可惜,
依家大咗反而想揾機會去,
諗返都幾可笑。

naruto said...

卡臣:
lighting靚嘅代價係我甩緊皮囉

l.minor:
而家去就仲有燕子,遲D去個草地就靚D

水底相,現場睇仲靚呀,影唔到果個感覺

Tee:
我覺得似椰絲包

largeheadboy:
啱就去呆下啦,試下D紅菜好唔好味

ayclui:
我已經好小心架啦,唯有再小心D啦

新鮮人:
D野就係咁,有又唔珍惜;馬料水我見得個碼頭,有得住架咩?

unknown said...

平日去d店舖會唔會唔開ga?

naruto said...

馬田亨:
至少問過海景茶座會開

TY said...

大叔, 唔好以為自己好靈活啦, 影相都要注意安全架!

我上次去見到有人爬叠石...感覺上好危險! btw,坐係果度呆望個海, 真係好舒服!!!

supageti said...

其餘 4 張枱既客顯然係跟蹤你既 ~~~ :p

塔門 N 年前去過,果時好原始,估唔到依家整到靚左咁多,好定唔好,見仁見智啦。

naruto said...

TY:
我一向都唔靈活架啦

當日唔算太大風,好舒服

supageti:
D人真係好衰架,見靚野就跟

咁今次又整得幾好,唔算破壞喎,無阿茂整餅喎

maymay said...

原來塔門貢靚嘅~^^

maymay said...

不過我好驚踩C喎 ~~

新鮮人 said...

吐露港公路未有時,
後面還是海灘來的,
那裏可以住!

有興趣可以看看這裏:
http://freshdesigner.blogspot.com/2007/06/blog-post_7810.html

l.minor said...

香港的馬爾代夫呀!清到見海底

l.minor said...

其實我幾鍾意有個漁民有d浪果張,d水又靚

supageti said...

飽死荷蘭豆 ~~~

naruto said...

maymay:
你上篇仲留言話以前玩C,而家會驚?呃鬼呀

新鮮人:
哇,以前好好景呀

l.minor:
有D相我無出,果日海面好多死魚,香港的馬爾代夫唔知發生乜事

漁民果張我都like架

supageti:
要飽死荷蘭豆,你估易架,要谷好多肥架(天然果D)

maymay said...

係我阿哥玩C,唔係我呀))))))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...