Monday, April 18, 2011

星期日檔案

下晝醫肚,去左文化中心嘅一間餐廳,我連名都唔知喎,應該唔係叫deli and wine啩!
裝修環境都唔錯,食物都唔錯,最主要係價錢,$38有意粉/义蛋飯,尖沙咀喎,仲想點~
但有一班友著哂有公司logo t﹣shirt喺度玩啤牌,就真係離譜,個logo係邊間,ATV是也


見到呢張相以為我去金像獎?儍啦,我都唔睇果個台嘅(除左睇卡達臣),我去踩下紅地毡咋嘛;今日主要係嚟去睇芭蕾呀!
入場前例牌有廣播叫你熄電話同發光嘅物體,因為會騷擾表演同其他觀眾,坐我前面個港女,睇兩分鐘就襟度3分鐘電話,見佢喺facebook話比人知佢睇芭蕾喎,但跳完一隻開燈換佈景呢,佢又唔玩電話喎,因為要傾計呀,再開場,佢又玩電話啦,終於跳完兩場休息時,我朋友話:小姐,你可唔可熄一熄你個電話呀?D光好騷擾呀”,佢先收手。(但我估佢一定會寫FB,話有麻煩人阻住佢寫FB囉)


睇完出番嚟,見到金像獎比人打包。。。RIP



睇完,見落雨,行地底過左K11,見到霞飛有下午茶餐兼有位,又開餐啦
牛肉餅超多汁,爆到出哂界,豆漿好滑,有D以維他奶


牛肉麵同炸醬麵都唔錯,但咸左少少,蔥油餅滿分

有一段好笑嘅小插曲。。。霞飛5:30落場,一個肥婆去到門口問經理:有無位?
經理:我地5:30pm落左場,6:30pm先開始派飛入場
肥婆:咁有無位?


最後呢張多士畫,好靚,推介

18 意見:

l.minor said...

霞飛係唔錯,我都有食過~

今日我都係尖咀,可惜撞唔到你啦~

落大雨前巳經殺番屋企

卡臣 said...

我都唔睇果個台嘅
(除左睇卡達臣)<--超感動呀!!
嗚..嗚...

打擂台..好嘢!
梁小龍/陳觀泰/TEDDY/邵音音..
我愛甘草啊!

新鮮人 said...
This comment has been removed by the author.
新鮮人 said...

上面寫錯字,
所以重寫。

我係粗人,
真係未睇過芭蕾舞,
唔係好認識,
除咗好貼身現代褲和好短嘅裙仔外,
就唔多清楚解了。
再加埋"天鵝湖"哩個名就係我認識嘅全部了!

邪留丸~ said...

要玩電話就唔好睇芭蕾喇...
有次放工係街,差啲俾個女子嚇親...
黑ma ma一路行路玩電話...啲光又藍色喎
射返佢塊面度,極似"污糟嘢"囉...
=~=

P.S:下次去文化中心間餐廳試吓先 >v<
唔知好唔好味呢...?
張相就好吸引

largeheadboy said...

deli and wine 好似都係美心集團,個下午茶又平又抵食(我就快食過全港嘅 cheap cheap 下午茶喇 :p),不過食嗁野同個環境唔太夾~

naruto said...

l.minor:
落下雨都好嘅,原來D水溏好乾

卡臣:
但係呢,卡達臣出場前果45分鐘悶到出X呀

新鮮人:
我其實都唔識,只係覺得好睇架咋

邪留丸~:
味道都OK啦,可以一試

largeheadboy:
我知佢係美心架,下午茶我見佢塊黑板好平
我食意粉,夾環境喎,仲播jazz㖭

supageti said...

啲人真係玩少一陣電話都唔得嫁 ~~ 雖然 R 都係咁話我,但睇戲睇表演上堂揸車同瞓覺果陣我唔會囉 ~~~

依家不單止水塘好乾,我地條村啲山水喉都係玩滴滴仔 ~~~

瘋膏 said...

霞飛好似好得~

naruto said...

supageti:
對表演者嚟講,簡直係無禮貌兼失禮人啦

好乾好乾呀,同我荷包一樣

瘋膏:
得得得,比佢三個得

maymay said...

我好鍾意食上海野,等我又去霞飛試下先~

naruto said...

maymay:
你應該自己試整啦

TY said...

尖沙咀$38有意粉,真係算係咁,個樣仲要OK喎!
好心D人就唔好成日係FB打咭啦~~ 其實真係唔想知你去左邊囉!

naruto said...

TY:
又真係有人理佢喎,所以佢咪不停覆連舞都唔睇囉,好低能

l.minor said...

不過霞飛d服務唔係太好,有d奇怪,食食下碟野,幫我移位,原因有另一碟野上

S said...

我喺霞飛食過晚餐,麻麻地咋喎。不過你影出來的下午茶幾吸引,都想試吓!跲哈,睇完你寫個港女,先知原來我未算得上“正統”港女,好彩!

卡臣 said...

下次去youtube睇
等我話你知邊一節
慳返你的時間

naruto said...

l.minor:
果日都有D怪,個電話係咁響,佢地又唔聽喎,D人又好野喎,真係響幾分鐘都唔收線喎,結果,伙計將個電話放入櫃桶繼續響,不過無咁嘈咁解

SKII:
食野好得意嘅,可能口味唔同,又可能嗌著D好食嘅,又或者你果日個大厨休息:)

做港女做到咁都真係唔易架

卡臣:
啊!你咁樣倒阿胡生米(不過抵倒呀,教書咩而家)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...