Monday, April 4, 2011

瘟神走左啦

冷漠無情嘅冬天終於都走左啦,正瘟神。。。

星期六趁好天,梗係要去郊外行下影下相啦,見到D樹終於都長嫩芽,怕且唔會再凍啦啩


不知不覺影左8粒鐘,即係至少都曬足7粒鐘,番到屋企,變左紅番


成身暖苙苙,好舒服呀!


個人好似义番電咁,精神哂;我嘅季皫又番嚟啦,仲差少少咋,快D30度啦~


後記:今朝睇報紙,話日本餐廳八重菊執苙。。。咪即係我幫佢做特急menu兼poster話佢地有輻射檢測果間?快成咁,有D“鄧”佢唔抵,但同時,好彩我收左錢啫~

﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣

預告:唔講我去左邊住,因為有野估。。。
山上嘅垃圾桶有鐵欄圍住,點解呢?
有無人憑呢張相會估到我去左邊呢?

22 意見:

卡臣 said...

恭喜你無俾人走數
好彩!

新鮮人 said...

第一張好好,
生機處處!

largeheadboy said...

呢排娘家對住嘅山頭啲樹標晒新芽,好翠綠好靚~

憑邊張相呀?

largeheadboy said...

不過夏天唔好咁好到吖唔該~

l.minor said...

最近我都開始活躍番,都有周圍行下,最小兩篇未寫

周圍行見到d樹木有新樹葉生出黎,就知道夏天快黎啦~Yeah!

原來係幫八重菊呀?你幫佢整menu,有冇請你食番一兩舊魚生呀?係喎~你唔食魚喎~

我見唔到張相,不過從文字睇,我估你去咗馬騮山!!!

l.minor said...

p.s. 唔記得咗講,我最近都有影葉呀!

naruto said...

卡臣:
咁好彩,要起好彩海鮮酒家擦番餐

新鮮人:
係呀,成個山頭都生機處處呀

largeheadboy:
聰明人先睇到。。。。放漏左,補番啦

希望夏天好到好夏天啦

l.minor:
其實,我做完,噚日睇完報紙先知我做果間係八重菊,證明我幾hea做吖(因為佢急到要即日交,我都無留意佢個logo)

影左就放嚟睇下啦,唔好嘥(我同自己都係咁講)

supageti said...

發夢無咁早 ~~ 你今日又要著羽絨啦 ~~~

TY said...

今日又雨又風, 大叔,你著多件衫, 唔好冷親呀!

我都估係馬騮山~~

maymay said...

最憎夏天呀)))))))
我都好鍾意新葉~^^
八重菊我都未幫趁佢就執左,好驚食開果幾間唔知捱得幾耐~>_<
我估係馬騮山

naruto said...

supageti:
唉!一早起身又要著番件厚衫啦

TY:
多謝關心無冷親,唔係馬騮山呀

maymay:
夏天其實好可愛架,又靚又親切

個海有輻射,害左D日本店,反而益左D魚,無人食就無人捉啦

唔係馬騮山呀

l.minor said...

naruto:
唔會放低,因為一次過出哂,就好似之前咁,個blog無文出...

垃圾筒鎖住,我諗係怕人拎黎掟落山,但得個張相,真係好難估~

Anonymous said...

垃圾桶有鐵欄圍住
係唔係怕有野狗或野豬
反轉垃圾桶摷野食呢?

naruto said...

l.minor:
今次係難架,次次都有人好勁咁估到嘛,咪試下再難D囉

Anonymous:
聰明,方向啱,但唔係狗或豬

l.minor said...

昂平?怕風吹走?

Ellen老師 said...

莫非驚人係垃圾桶摷野食!

是旦估~~大帽山

naruto said...

l.minor:
錯哂呀

Ellen老師:
你博大霧就真,錯呀

LBC said...

驚牛牛摷垃圾?

naruto said...

LBC:
好野,終於有人答中啦

TY said...

塔門?

naruto said...

TY:
知道有牛就估到,勁呀

TY said...

因為果樹真係好多牛...屎!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...